کد خبر : 156324 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۲۳

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ [box type=”shadow” align=”” class=”” width=””] چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۱۰ تیر به دنیا آمده ای تولدت مبارک! امسال انرژی زیادی برای انجام کارها و ارتباط با اطرافیان تان به دست خواهید آورد. بیش از آنچه انتظارش را …

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴فال روزانه چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۰ تیر به دنیا آمده ای تولدت مبارک! امسال انرژی زیادی برای انجام کارها و ارتباط با اطرافیان تان به دست خواهید آورد. بیش از آنچه انتظارش را داشته باشید مورد حمایت و کمک دیگران قرار خواهید گرفت. کافی است آغازگر مکالمه باشید، آن وقت خواهید دید که چگونه حرف ها و کلام تان بر دیگران تاثیر می گذارد. ماه مرداد ماه خوبی برایتان خواهد بود زیرا نتیجه سخت کوشی خود را پس از مدت ها دریافت خواهید کرد و وضع مالی تان رو به بهبودی خواهد رفت. از اتفاق های غیر منتظره زندگی خود استقبال کنید. نسبت به دوستان و خانواده خود بخشنده باشید. اکنون که خوشبختی و جذابیت به سراغ تان آمده، بهترین استفاده را از آن کنید. نتایج یک کار خیر کوچک گاهی بیش از آن چیزی است که فکرش را بکنید. ماههای آخر سال، بهترین زمان برای شما خواهد بود زیرا که از عشق سرشار می شوید.[/box]

فال روزانه متولدین فروردین

امروز از شما درخواست می شود تا چند کار مختلف را با هم انجام دهید، به خصوص کارهایی که در آن توانایی دارید. شاید احساس تان به شما بگوید که دست نگه دارید اما بهتر است به در خواست آنها پاسخ مثبت دهید و تمام آنها را به پایان برسانید. در پایان کار خواهید دید که چگونه از شما قدردانی می شود. مدتی است با عشق زندگی تان بگو مگو دارید اما امروز ریشه این مشکل را پیدا می کنید. شاید دلیل آن انتظارات بیش از حد شما باشد که از ابتدای رابطه از او داشته اید. بهتر است با او گفتگو کنید تا با زاویه دیدش بیشتر آشنا شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در حال گذر از جاده رویاهایتان هستید اما امروز مانعی شما را از مسیرتان منحرف می کند طوری که در شرایط دشواری قرار خواهید گرفت. بهترین راه برای خلاصی از آن به کار گیری روش های استدلالی است. امروز کمی استرس دارید بنابراین اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات گذاشته اید، مراقب باشید که این احساس بر شما غلبه نکند. این طور که بویش می آید شما در این دیدار جذب یکدیگر خواهید شد و با وجود اختلاف نظرات تان، رابطه عاطفی خوبی را ادامه خواهید داد. مراقب باشید هر قدمی که بر می دارید، آگاهانه باشد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بسیار سر حال هستید و احساس چالاکی و شادی می کنید. از این که رهبری یک گروه را به عهده گرفته اید، خوشحال هستید. مثل این است که دروازه ای به روی شما باز شده است. از منطق خود کمک بگیرید و بدانید که اکنون زمان ایستادن نیست. سری بچرخانید و ببینید که دقیقا چه اتفاق هایی در اطراف تان می افتد. انرژی مثبت آنها را دریافت و در زندگی روزمره خود از آن به خوبی استفاده کنید. اخیرا باعث ناراحتی شریک زندگی تان شده اید، خواسته یا ناخواسته بهتر است به جای قهر کردن، به دنبال دلیل واقعی آن بگردید. با صداقت می توانید تمام دلخوری ها را از خود دور کنید. کافی است زاویده دید وسیع تری نسبت به شرایط داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کمی احساساتی تر از روزهای قبل هستید طوری که دوست دارید به حیواناتی که در کنار جاده زخمی شده اند، کمک کنید. غریزه شما مانند قهرمانی است که برای نجات جان مردم اش به جنگ می رود و رهبری سپاه را به عهده می گیرد. برای این که اتفاقات بهتری در جهان بیافتد، این احساس درونی خود را باز بگذارید و به آنها آزادی عمل دهید. بین خودتان دیوارهای بلندی کشیده اید اما به زودی تغییر عقیده می دهید و برای ساختن پلی میان خود و معشوق تان تلاش می کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

اطرافیان تان در مورد شما دچار سوتفاهم شده اند اما قبل از هر کاری بهتر است به خودتان نگاه کنید و در پی اشتباهات رفتاری خود باشید. شاید فکر کنید که این دیگران هستند که نسبت به قبل حساس تر شده اند اما به جای گفتن بد و بیراه به آنها، خود به فکر بهبود و تغییر شرایط باشید. امروز به سختی با معشوق تان به تفاهم خواهید رسید. شما دو نفر احساسات و ایده های مختلفی در مورد آنچه به صلاح تان است، در سر دارید که با گفتگویی صمیمانه حل خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به آنچه ذهن تان می گوید، بیشتر اهمیت دهید زیرا منطق شما بیش از هر چیز دیگری به صلاح کارتان آگاه است و مسیر درست شما را می داند. شاید گاهی احساس تان سد راهش شود اما اجازه دخالت آن را ندهید و بگذارید تنها راهنمای شما ذهن تان باشد. از کارهای بیهوده دست بکشید. ممکن است گاهی از دو راهی هایی که پیش پایتان است عصبانی شوید اما به جای تمرکز بر مشکلات، به دنبال راه حل باشید. اگر با فردی برای اولین بار قرار ملاقات دارید، در انتظار لحظاتی آتشین و پر از عشق باشید. اجازه ندهید نظرات شخصی تان بر گرمای این عشق تاثیر منفی بگذارد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز توده انرژی مثبتی پیش پای شما قرار می گیرد. گویا در فکر شروع یک کار جدیدی بوده اید که حال فرصت آن برای شما فراهم شده و با انرژی و شادابی کافی آن را آغاز می کنید. احساسات خود را نادیده نگیرید زیرا در موفقیت راه شما موثر خواهند بود. در همان حالی که فعالیت های بیرونی خود را دنبال می کنید تمرکزتان را بر احساسات درونی خود نیز بگذارید. اتفاق جالبی برایتان می افتد اما ممکن است به همان اندازه که برای شما جذابیت دارد برای شریک زندگی تان نداشته باشد. برای جلوگیری از سوتفاهم، آن را با جزییات برای عشق تان نیز توضیح دهید.

فال روزانه متولدین آبان

نسبت به آدم ها و موقعیت اطراف تان احساس خوبی ندارید و فکر می کنید که هر جا قدم می گذارید، دعوا و مشاجره است اما یادتان باشد که شما باید تمرکزتان را تنها در راهی که خودتان انتخاب کردید، بگذارید و به موانع و سدهای غیر قابل اجتناب پیش رویتان اهمیتی ندهید. کلید موفقیت شما این است که میان فعالیت های درونی و بیرونی خود تعادل برقرار کنید. نه تمام عصبانیت تان را بر سر دیگران خالی کنید و نه تمام آنها را درون دل تان نگه دارید. اعتدال شرط است. در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، اما به زودی نور امیدی مشاهده می کنید. از این فرصت برای جبران گذشته استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز رهبری جهان تان را به عهده بگیرید و با شجاعت تمام به ماجراجویی بپردازید. آتش عواطف و احساساتتان شعله ور شده و شما آماده حرکت و یک چالش جدید هستید. ممکن است منطق شما مانع حرکت و سرعت تان شود اما به آن اهمیت ندهید. تنها کافی است تعادل میان آن دو را برقرار کنید تا همه چیز به خوبی پیش رود. نسبت به علاقمندی های معشوق تان حساسیت نشان ندهید زیرا اتفاق بدی نخواهد افتاد. با گفتگو تمام مشکلات حل خواهد شد. تمام چیزی که به آن احتیاج دارید، اعتماد است تا لبخند را بر لب های هردویتان بنشاند.

فال روزانه متولدین دی

امروز ذهن تان به طرز عجیبی آزاد است و پس از مدت ها قادر به برقراری ارتباط میان گذشته و حال می شوید. رمز موفقیت شما این است که به احساسات تان اجازه بیان دهید. مسئولیت پذیر باشید و به دنبال آنچه به آن علاقه دارید، بروید. اگر چه دو سه روز قبل را به تفکر پرداخته اید، اما چند روز آینده وارد عمل می شوید. امروز روابط اجتماعی شما فوران می کند و لحظات خوبی را در کنار دوستان تان سپری خواهید کرد طوری که به زمین و زمان خواهید خندید. فقط مراقب باشید در این راه زیاده روی نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز روحیه خوبی خواهید داشت و با اعتماد به نفسی که به دست می آورید در هر کاری که آغاز می کنید، موفق خواهید شد. اگر چه چند روز قبل پیشرفت محسوسی نداشته اید و گویی سر جای خود ایستاده بودید اما امروز آماده هر فعالیتی خواهید بود. شخصی انگیزه لازم را به شما داده است و حال نوبت شما است که وارد عمل شوید و توانایی هایتان را نشان دهید. برای این که ناراحتی را از خود دور کنید، لازم به کارهای عجیب و غریب نیست، کافی است به یک میهمانی بروید تا حال و هوایتان کاملا عوض شود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز در عقل و احساس تان دچار تضاد شده اید. ذهن تان یک طرف دیوار است و احساس تان سمت دیگری اما در نهایت قادر به برقراری تعادل میان آنها خواهید شد. همان طور که ذهن تان به سمت احساسات پیش می رود، قلب تان حالت تهاجمی تری به خود می گیرد. متاسفاته این دو در حالت طبیعی با هم ناسازگارند و این توانایی شما است که باید میان آنها تعادل ایجاد کند. از این که حرف دل خودتان را به معشوق تان بزنید، نترسید زیرا با انرژی مثبتی که امروز اطراف شما است به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 203 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php