کد خبر : 250249 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۱۷

فال روزانه پنجشنبه 9 شهریور 1396

فال روزانه متولدین فروردین تاخیرهای به وجود آمده در رسیدن به برخی از اهدافتان باعث شده است که امروز ناراحت و افسرده باشید. شاید به این فکر کنید که کجای کار اشتباه کرده اید. به احتمال زیاد شما اصلا اشتباهی نکرده اید. این تأخیرها ممکن است ناشی از ضعف در …

فال روزانه پنجشنبه 9 شهریور 1396

فال روزانه متولدین فروردین

تاخیرهای به وجود آمده در رسیدن به برخی از اهدافتان باعث شده است که امروز ناراحت و افسرده باشید. شاید به این فکر کنید که کجای کار اشتباه کرده اید. به احتمال زیاد شما اصلا اشتباهی نکرده اید. این تأخیرها ممکن است ناشی از ضعف در ارتباطات باشند. احتمال دارد که نامه ها، ایمیل ها و پیام های دیگر به موقع نرسیده باشند. خودتان را باور داشته باشید و منتظر بمانید تا اوضاع روبراه شود. . امروز ممکن است از یکی از دوستان و یا اقوامتان دلخور شوید. هر چند که او شاید هیچ منظور بدی هم نداشته باشد، ولی شما خیلی زود رنجیده خواهید شد. در مورد ناراحتی خود حرف بزنید و این مشکل را قبل از این که بزرگتر شود حل کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است خیلی افسرده و بی حوصله باشید بی آن که بدانید دلیل این حالتان چیست. زندگی شما دارد خیلی خوب پیش می رود و هیچ دلیلی وجود ندارد که چنین احساسی داشته باشید. ممکن است چیزی دیده باشید یا شنیده باشید که در ضمیر ناخودآگاه شما خاطره ای را زنده کرده باشد ولی خودتان از این موضوع بی خبر هستید.در رابطه با این مسئله خوب فکر کرده و ریشه آن را بیابید و سپس سر خودتان را با انجام کارهایی که دوست دارید گرم کنید. هر چیزی که نیاز دارید را بخواهید و خیلی راحت آن را به دست خواهید آورد. فقط یادتان باشد که نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید به سراغ شما بیاید، این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و آن را به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شاید نتوانید خودتان را به فعالیت گروهی که منتظر آن بوده اید برسانید چرا که مسائل مهم دیگری هستند که به توجه و رسیدگی فوری شما نیاز دارند. این موضوع ممکن است باعق ناراحتی شما شود. ولی اگر سریع و حساب شده کارهایتان را انجام دهید خواهید توانست که به انجام این فعالیت گروهی برسید. زمان خود را مدیریت کنید تا بتوانید هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. شما می خواهید همه را از خود راضی نگه دارید و دوست ندارید کاری کنید که دیگران از شما ناراحت شوند. ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت خواهد بود. زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد.

فال روزانه متولدین تیر

به وجود آمدن تأخیر در به پایان رسیدن پروژه مهمی که تمام تلاش خود را برای آن کرده اید ممکن است باعث شود کفایت لازم برای انجام آن را نداشته اید و خشمگین و آشفته شوید. اما مشکل کار این است که این موضوع کاملا از محدوده کنترل شما خارج است و کار زیادی از شما در رابطه با آن بر نمی آید، جز آنکه صبر کرده و امیدوار باشید که همه چیز روبراه شود. به احتمال زیاد کارهای دیگری هم برای انجام دادن دارید. پس فعلا به آنها رسیدگی کنید و ذهن خود را درگیر پروژه ناتمام خود نکنید. این مشکل با گذشت زمان حل خواهد شد. شما سرشار از قدرت و انرژی هستید، پس از نیرویی که دارید به نفع خودتان استفاده کنید. فقط باید تحت هیچ شرایطی تسلیم نشوید و تنبلی را کنار بگذارید.

فال روزانه متولدین مرداد

برخی مسائل که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند ممکن است باعث نگرانی شما در مورد این که تعطیلات خود را باید به تاخیر بیندازید بشوند و شما نیاز شدیدی به این تعطیلات احساس می کنید. شاید وسوسه شوید که از انجام این کارها شانه خالی کنید، ولی این کار اصلا به نفع شما نخواهد بود و در نهایت شما را در وضعیت خوبی قرار نخواهد داد. اگر زمان خود را بودجه بندی کنید و با تلاش زیاد کار کنید خواهید توانست تا قبل از سفرتان کارهایتان را به انجام برسانید و به عنوان جایزه این همه تلاش تعطیلاتی فوق العاده داشته باشید. یادتان باشد حجم کاری زیادی دارید و نباید ساده انگارانه در رابطه با وظایف روزانه تان برخورد کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر مدتی است که در فکر سرمایه گذاری بوده اید بهتر است امروز را هم دست نگه دارید و کاری را شروع نکنید. در غیر این صورت ممکن است کارها به خوبی پیش نرفته و با تأخیر مواجه شوند، حتی شاید این سرمایه گذاری آن بازدهی که انتظار دارید را نداشته باشد. در مورد گزینه هایی که پیش رو دارید تحقیق و مطالعه کنید و با کسانی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند مشورت کنید. در مورد همه چیز خوب فکر کنید و اگر دیدید باز هم نسبت به انجام این کار مصمم هستید دست به کار شوید. فقط بهتر است فعلا کمی صبر کنید. به خاطر داشته باشید که هر چقدر رفتارتان با ذات واقعیتان هماهنگی داشته باشد افراد بیشتری را به خود جذب خواهید کرد که در طول مسیر زندگی در کنار شما باقی بمانند.

فال روزانه متولدین مهر

تلاش های شما برای شراکت و یا معامله تجاری که در سر داشته اید امروز ممکن است خیلی خوب پیش نروند. احتمال دارد تماس های تلفنی مورد نظرتان برقرار نشوند، ایمیلتان با مشکل مواجه شود و یا نامه هایی که فرستاده اید گم شده یا خوانده نشوند. طرف مقابلتان به احتمال زیاد روز پرکاری دارد و این اصلا بدین معنا نیست که او قصد همکاری با شما را ندارد. اگر فکر می کنید لازم است خودتان نزد او بروید و مستقیما با او صحبت کنید. امروز تکنولوژی به شما کمک چندانی نخواهد کرد. امروز روز یک جا نشستن و نگاه کردن نیست، قبل از این که دیگران هدایت شما را به دست بگیرند خودتان قدم برداشته و دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز کمی خسته و بی حوصله هستید. دلیل این موضوع به احتمال زیاد دیر خوابیدن و نداشتن استراحت کافی است. با وجود بار مسئولیت هایی که دارید و باید حتما انجام دهید شاید وسوسه شوید که در خانه بمانید و جایی نروید. اگر برایتان امکان دارد صبح را در خانه بمانید و استراحت کنید. تا ظهر سر حال خواهید شد و می توانید با انرژی و سر صبر و حوصله به کارهایتان برسید. . امروز در کارهایتان روشمند باشید و در انجام آنها به دنبال تجربه کردن چیزهایی که هیچ چیز درباره آنها نمی دانید نباشید. قبل از این که دست به عمل بزنید موقعیت را خوب بررسی کنید و از این که وضعیت را به درستی درک کرده و اطلاعات کافی را درباره آن دارید اطمینان حاصل کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز با اشتیاقی زیاد منتظر تماس تلفنی از جانب کسی هستید که دوست دارید ولی متاسفانه او در زمانی که انتظار دارید با شما تماس نخواهد گرفت. این موضوع باعث ایجاد حس عدم امنیت در شما می شود و باعث می شود بدترین افکار ممکن به سرتان بزنند. او احتمالا تا بعد از ظهر با شما تماس گرفته و خیالتان را راحت می کند. بیهوده خودتان را با افکار مسموم آزار ندهید و به آنها اجازه ندهید ذهن شما را منحرف کنند. با خیال راحت به کارهایتان برسید و به این چیزها فکر نکنید. امروز سرتان به کارتان باشد و در کار دیگران دخالت نکنید. بگذارید آنها هم راحت باشند و بتوانند به کارهای خودشان برسند و مشکلاتشان را خودشان حل کنند.

فال روزانه متولدین دی

یکی از اعضای خانواده شما ممکن است امروز به دلیل مسائل کاری دچار افسردگی شده باشد. شاید مشکلی در کارشان پیش آمده باشد که در واقع تقصیر آنها نبوده است. شاید از شما خواسته شود که به سراغ او رفته و حواسش را پرت کنید و به او انگیزه بدهید که مسیرش را ادامه دهد. شما در انجام این کار تنها نیستید. امکان دارد سر و کله یک نفر دیگر هم پیدا شود که اخبار خوبی در رابطه با این موضوع آورده و حال و هوای هر دوی شما را عوض می کند! شما به سادگی نا امید نمی شوید، یادتان باشد که اهمیت اراده و پشتکار در رسیدن به نتیجه دلخواهتان خیلی موثرتر از هوش و ذکاوت خواهد بود.

فال روزانه متولدین بهمن

برخی نامه ها، چک ها و تماس های تلفنی که مدت زیادی است منتظر آنها بوده اید با تأخیر بیشتری همراه خواهند بود. نیازی نیست که خودتان را بابت آنها نگران و آشفته کنید زیرا این تأخیرها خارج از کنترل شما هستند. بهترین کاری که می توان کرد این است که کار دیگری برای انجام دادن پیدا کنید و اجازه بدهید هر کاری سر وقت خودش انجام شود. چیزی از دست نرفته است، فقط کمی دیر به دستتان خواهد رسید. اگر امروز با کاری که خانواده، گروه دوستان و یا همکاران انجام می دهند موافق نیستید فکر نکنید مجبورید با آنها همراه شوید. برای این که احترام و تایید آنها را به دست بیاورید از روش های خودتان استفاده کنید، لازم نیست به زور خودتان را در قالبی جای بدهید که به شما نمی خورد.

فال روزانه متولدین اسفند

برخی اخبار مربوط به پول به گوشتان خواهند رسید، شاید پولی که در انتظارش بوده اید امروز به دستتان نرسد و یا چکی که برای امروز به شما داده بودند نقد نشود. این موضوع شاید باعث آشفتگی شما شود، به ویژه این که کار زیادی از دستتان بر نمی آید. این پول بالاخره به دست شما خواهد رسید، پس خودتان را ناراحت نکنید. بهترین کار ممکن این است که سر خودتان را گرم کرده و به آن فکر نکنید. یک کتاب خوب در دست گرفته و ذهنتان را با خواندن آن مشغول کنید. دلتان نمی خواهد که در مورد ناراحتی و دلخوریتان با کسی که دوست دارید حرف بزنید، ولی اگر به این حس خود غلبه کنید موضوع ختم به خیر خواهد شد.

فال روزانه پنجشنبه 9 شهریور 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 9 شهریور 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 214 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php