کد خبر : 255862 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۳۸

فال روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز روز درخشش شماست. فقط حواستان باشد که این درخشش شما به ضرر یک نفر دیگر تمام نشود. شما نسبت به همیشه از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستید و باور آن حتی برای خود شما هم سخت است. شما آنقدر روی اهداف خودتان متمرکز شده اید …

فال روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز درخشش شماست. فقط حواستان باشد که این درخشش شما به ضرر یک نفر دیگر تمام نشود. شما نسبت به همیشه از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستید و باور آن حتی برای خود شما هم سخت است. شما آنقدر روی اهداف خودتان متمرکز شده اید که حرف ها و نظرات دیگران برایتان از هیچ اهمیتی برخوردار نیستند. گاهی برای شما والدین حکم دستبندی را دارند که جلوی آزادی شما را گرفته و نمی گذارند خودتان را آنطور که می خواهید نشان دهید. امروز ممکن است درگیری های همیشگی شما دوباره بالا بگیرند، اما سعی کنید عکس العمل شدیدی از خودتان نشان ندهید و این کار آنها را نه عنوان تلاشی برای کنترل کردن شما، بلکه به عنوان نشانه ای از عشق آنها در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

احساس می کنید که در رابطه با موضوعی که برایتان اهمیت دارد کنار گذاشته شده اید و کسی به نظرتان اهمیتی نمی دهد. نگران نباشید، به احتمال زیاد این احساس شما توهمی بیش نیست! با این حال اگر اصرار دارید که در چنین وضعیتی گیر افتاده اید هم راه فراری برای شما وجود خواهد داشت. اگر موقعیتی که در آن گرفتار شده ید را دوست ندارید مسیرتان را تغییر دهید و اگر افرادی که دور و برتان هستند را دوست ندارید با افراد دیگری ارتباط برقرار کنید. در هر صورت باید این نکته را یاد بگیرید که دیگران را به خاطر شرایطی که برایتان پیش آمده است سرزنش نکنید و مسئولیت پذیر باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

سعی کنید سطح خلاقیت خود را کمی بالا ببرید. راه های بسیار زیادی برای نشان دادن خودتان و توانایی هایتان وجود دارند، پس کمی خلاق تر باشید و راه بهتری را در پیش گرفته و دنباله روی دیگران نباشید. شاید دلتان بخواهد مجالی پیدا کرده و افکار و احساساتی که در رابطه با موضوعی مهم و یا یک مسئله ی اجتماعی دارید را با دیگران در میان بگذارید. احساسات قوی و نگرش رویایی شما در این راه به کمک شما خواهند آمد، فقط باید مواظب باشید چیزی را به کسی تحمیل نکنید. امروز بهتر است هر چیزی از عادت های غذایی گرفته تا سبک زندگی و روابط اجتماعی خود را مورد بررسی قرار داده و هر چیز مضری از جمله روابطی که ذهن و روحتان را خراش می دهند را از برنامه خود حذف کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز احساساتتان ممکن است شما را گول بزنند، پس حواستان را خوب جمع کنید که اسیر آنها نشوید. شاید احساس کنید که دارند شما را به زور در جهتی که دلتان نمی خواهد هل می دهند. شاید بتوانید این وضعیت را برای مدتی و بدون بیان احساساتی که در این مورد دارید تحمل کنید، اما چنین کاری را اصلا به شما توصیه نمی کنیم. این رفتار باعث خواهد شد که دیگران فکر کنند که شما مشکلی با این وضعیت ندارید و راضی هستید و در نتیجه به این رفتار خود ادامه دهند. امروز باید اولویت اصلی شما رسیدگی به سلامت بدن، ذهن و روحتان باشد. بدن و ذهن انسان از هم جدا نیستند و به هر کدام آسیب وارد شود دیگری نیز صدمه خواهد دید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز احساس می کنید همچون روح سرگردانی هستید که خودش هم نمی داند از زندگی چه می خواهد. با این که بسیار پرانرژی و سرزنده هستید اما ته دلتان این احساس را دارید که انرژیتان را در مسیر درستی استفاده نمی کنید و در راه اشتباهی دارید گام برمی دارید. تنها کسی که می تواند شما را از این وضعیت نجات دهد خودتان هستید. رهبر و راهنمای خودتان باشید و به جای این که در خدمت دیگران باشید به سمت مقصد خودتان گام بردارید. هر چقدر بیشتر مسئولیت زندگی و برنامه هایتان را خودتان به عهده بگیرید و منتظر دیگران ننشینید نتایجی بهتری به دست خواهید آورد و احساس رضایت بیشتری نیز خواهید داشت.

فال روزانه متولدین شهریور

بهترین راه برای این که بتوانید با دیگران کنار بیایید این است که در ابتدا با خودتان کنار آمده و به یک آرامش درونی دست پیدا کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران به شما و خواسته هایتان رسیدگی کنند؛ این خود شما هستید که باید خودتان را در اولویت قرار داده و به خودتان توجه کنید. شما هم وظیفه ندارید که تمام نیازها و انتظارات دیگران را برآورده کنید. شاید حفظ حد و مرزها گاهی کار دشواری باشد، اما شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین حالت ممکن را برقرار کرده و به اندازه ی لازم بین خودتان و دیگران فاصله ایجاد کنید. شاید دیگران بخواهند از نقطه ضعف شما که همان مهربانیتان است استفاده کرده و شما را وادار به انجام آنچه خودشان می خواهند کنند.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز احساس می کنید که احساسات شدیدی که دارید بر سر راه شما قرار گرفته و اجازه نمی دهند مسیر رویاهایتان را دنبال کنید. یا شاید آنقدر درگیر رویایی که برای آینده ی خود دارید شده اید که از دنیای واقعی فاصله گرفته اید. کمی از وضعیتی که برای خود به وجود آورده اید فاصله بگیرید و به جای تمرکز روی چیزی که اصلا وجود ندار موقعیت فعلی خود را با نگاهی منطقی مورد بررسی قرار دهید. اگر می خواهید مشکلات موجود در رابطه عاطفی خود را حل کنید با صبوری تمام حرف بزنید و با گوش جان بشنوید، این می تواند تبدیل به نقطه عطفی در رابطه شما بشود. مطمئن باشید که قدم در راه درستی گذاشته اید.

فال روزانه متولدین آبان

شما از لحاظ ذهنی خودتان را در وضعیتی قرار داده اید که احساس می کنید هیچ راه فراری از آن ندارید. مواظب باشید بر اساس افکاری که بیشتر ریشه در احساسات و تفکرات گذشته تان دارند تا واقعیت زمان حال، تصمیم گیری و اقدام نکنید. ممکن است احساساتتان شما را گول بزنند و شاید اسیر رویایی باشید که بیشتر از رسیدن به اهدافتان، عقده های گذشته تان را مورد توجه قرار می دهد. به انگیزه های خود خوب فکر کنید. به احتمال زیاد به این نتیجه خواهید رسید که به نفعتان است مسیری را که برای خود انتخاب کرده اید تغییر داده و انرژی و زمان خود را صرف رسیدن به چیزهای مهمتری بکنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز وقتی حرف می زنید دلتان می خواهد که همه به حرف هایتان گوش کنند. ذهن شما درگیر مشکلات اجتماعی و مسائل فلسفی مختلف شده است و دوست دارید در رابطه با این موضوع با دیگران صحبت کنید و افکار و ایده هایتان را با آنها در میان بگذارید. شما فکر می کنید که اگر همه نظریاتی که دارید را پذیرفته و دنبال کنند می توانید این دنیا را به جای بهتری تبدیل کنید، اما دیگران ممکن است به خاطر این تفکرتان شما را مورد تمسخر قرار دهند! اجازه ندهید چنین چیزی جلوی شما را گرفته و مانع رویاپردازی هایتان شود. شاید نتوانید همه ی دنیا را با خود همراه کنید، اما خودتان هم که به نظراتتان پایبند باشید کافی است.

فال روزانه متولدین دی

امروز تمام مدت ذهنتان درگیر مسائل مربوط به حفظ کنترل یک سری شرایط خواهد بود. شما به احتمال قوی سعی دارید اوضاع را طبق برنامه ای که از قبل چیده بودید پیش ببرید و روش خاصی برای انجام کارها در نظر دارید که نمی خواهید سر سوزنی در آن تغییر ایجاد شود. با این حال شما در این مسیر تنها نیستید و افرادی در اطرافتان هستند که روی برنامه هایتان تأثیر بگذارند و اجازه ندهند همه چیز همان طوری که انتظار داشته اید پیش برود. شاید حتی یک نفر پیدا شود و بخواهد خودش کنترل همه چیز را در دست بگیرد. با تمام وجود برای حفظ موقعیت خود مبارزه کنید، اما برای رسیدن به این هدف انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان بدهید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز رفتار و گفتار شما با قدرت فوق العاده ای همراه خواهند بود، اما باید مواظب باشید که خیلی هم احساساتی نشوید. امروز حالتی جادویی دارد که می تواند باعث شود گمان کنید سرابی که پیش رویتان قرار دارد واقعیت است. ممکن است آنقدر درگیر احساسات خود بشوید که قدرت استدلال و منطق خود را از دست بدهید. امروز دلتان می خواهد به عشقتان نزدیک شوید و حرف هایی که مثل خوره روحتان را می خورند با او در میان بگذارید، اما اوضاع آنطوری که می خواهید نیست و هیچ چیزی هم شما را راضی نمی کند. در هر حال نگران نباشید، تا فردا همه چیز درست می شود و می توانید به راحتی حرف دلتان را به زبان بیاورید.

فال روزانه متولدین اسفند

نگرش شما نسبت به مسائل مختلف بیشتر از واقعیت ها به احساسات شما وابسته است و امروز از آن روزهایی است که این موضوع می تواند برایتان دردسرساز شود. هر چیزی که پیش بیاید شما رفتاری بسیار احساساتی از خود نشان خواهید داد و به هیچ وجه به عقل و منطق خود توجه ندارید. این رفتار شما هر چند از نظر خودتان هیچ اشکالی ندارد اما به مذاق دیگران اصلا خوش نخواهد آمد. شما باید بین عقل و احساس خود تعادل برقرار کنید و برای این کار به اعتماد به نفس و قدرت درونی احتیاج خواهید داشت. امروز برای شما زمان رسیدگی به رابطه عاطفیتان است. شاید اوضاع در ظاهر روبراه به نظر برسد، اما آیا در باطن نیز همینطور است؟

فال روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 464 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php