کد خبر : 178869 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۱۱

فال روزانه پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴

فال روزانه پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین شما تا امروز فکر می کردید که دارید در راه درست پیش می روید، ولی حالا متوجه شده اید که باید تغییراتی در خودتان و مسیرتان ایجاد کرده و خودتان را با شرایط موجود سازگار کنید. اگر از موقعیت فعلی …

فال روزانه پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴فال روزانه پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

شما تا امروز فکر می کردید که دارید در راه درست پیش می روید، ولی حالا متوجه شده اید که باید تغییراتی در خودتان و مسیرتان ایجاد کرده و خودتان را با شرایط موجود سازگار کنید. اگر از موقعیت فعلی خود در دنیای اطرافتان راضی نیستید باید به اهدافتان نگاه کنید تا ببینید چه کارهایی باید انجام دهید. بالا بردن آگاهیتان برای ایجاد تغییرات صحیح در مسیرتان ضروری است. برای پیدا کردن سوالاتتان بد نیست نگاهی به درونتان بیندازید. در حالی که فکر م یکنید در رابطه عاطفیتان همه چیز روبراه است، شاید طرف مقابلتان از شما بخواهد که تغییراتی در خودتان و یا رفتاری که با او دارید به وجود بیاورید. به حرف های او گوش کنید، شاید واقعا حق با او باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

روابطتان با دیگران با چنان سرعتی دارند تغییر می کنند که احساس می کنید دچار سرگیجه شده اید و نمی دانید چه کار باید بکنید. نیازی نیست راه حل این مشکل را امروز حل کنید، به خودتان فرصت بدهید، بعدا زمان کافی برای متوجه پاسخ این سوالات شدن خواهید داشت. عشق همیشه تابع قوانین نیست، فعلا بهتر است خودتان و دیگران را راحت بگذارید و اجازه دهید بی منطق عمل کرده و به ندای درونشان گوش کنند.

فال روزانه متولدین خرداد

با وجود این که ممکن است نسبت به یکی از اطرافیان خود اصلا حس خوبی نداشته باشید، دارید سعی می کنید طوری رفتار کنید که انگار نسبت به او اطمینان کامل دارید و با رفتارهای اغراق آمیز خود تظاهر به این می کنید که هیچ تردیدی در مورد او ندارید. این رفتار نمایشی شما کاملا مشخص است و به جای این که اوضاع را بهتر کند آن را بدتر نیز خواهد کرد. اشتباهات خود را بپذیرید تا از جر و بحث های بیهوده جلوگیری کنید و پیش از به وجود آمدن مشکل راه بزرگ شدن آن را ببندید. در زمینه روابط عاطفی دچار دوگانگی شده اید و عقل و منطقتان با هم همراهی نمی کنند. شاید بهتر باشد در حال حاضر کنترل اوضاع را به قلبتان بسپارید.

فال روزانه متولدین تیر

این تصمیم های ما هستند که مسیر زندگیمان را مشخص می کنند و امروز بهتر است تا دیر نشده تصمیمی که به عهده تان است را بگیرید. البته اگر بخواهید می توانید از تصمیم گیری فرار کرده و با سیستم «هرچه پیش آید خوش آید» زندگیتان را اداره کنید تا مبادا بعدا مورد سرزنش دیگران قرار بگیرید. ولی این را نیز به یاد داشته باشید که این کار مانع بروز استعدادها و توانایی هایتان خواهد شد. به جای این کار با ترس هایتان روبرو شده و دلیل اصلی آنها را پیدا کنید. شاید رویارویی با ترس هایتان در ابتدا مشکل به نظر بیاید، ولی در دراز مدت اثرات معجزه آسایی خواهد داشت و حتی زابطه عاطفیتان را تحت تاثیر قرار داده و صمیمیت بین شما و کسی که دوست دارید را بیشتر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز نگران این هستید که مبادا دیگران از حرف های شما اشتباه برداشت کنند، ولی موفقیت بیش از آن که به نگرش دیگران در مورد شما بستگی داشته باشد به طرز تفکر شما در مورد خودتان وابسته است. شما از طرفی می خواهید در اجتماع حضور داشته باشید، از طرفی هم دوست ندارید در مقابل برخی هنجارهای اجتماعی سر تسلیم فروبیاورید و این دو در کنار هم به سادگی به دست نمی آیند. اگر صداقت داشته باشید و مثل خود واقعیتان رفتار کنید از شما چنان حمایتی خواهد شد که خودتان نیز تعجب خواهید کرد. عشقتان را در برنامه هایی که برای آینده خود دارید شریک کنید و به او نشان دهید که او نیز بخشی از زندگی و آینده شماست.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز دیگران از شما انتظارهای زیادی دارند و می خواهند وقت خود را در اختیار آنها قرار دهید، ولی شما به آرامش و سکوت نیاز دارید و ترجیح می دهید وقتتان را به خودتان اخنصاص دهید. شاید از درست بودن راهی که در پیش گرفته اید اطمینان کامل نداشته باشید، ولی با انتخاب افرادی درست که در طول مسیرتان بتوانند شما را حمایت کنند قدمی بزرگ در پیشبرد اهداف خود برخواهید داشت. اکنون بیش از هر وقت دیگری به افرادی نیاز دارید که در راه رسیدن به رویاهایتان در کنارتان باشند. بی نظمی ها و بهم ریختگی های موجود تا چند روز دیگر هم ادامه خواهند داشت، کمی صبر کنید، به زودی اوضاع روبراه خواهد شد.

فال روزانه متولدین مهر

نمی دانید برای دلخوری پیش آمده در محل کارتان چه کسی را باید مقصر بدانید و همین موضوع بیان احساسات واقعیتان را برای شما سخت کرده است. برای این که به آرامش برسید سعی کنید روی کارتان تمرکز کنید؛ البته اگر بخواهید همه کارها را در چشم به هم زدنی تمام کنید باز هم خودتان را نگران و عصبی خواهید کرد، پس عجله نکنید، شما دارید به اندازه کافی برای کارتان وقت و انرژی می گذارید، پس اگر امروز به پیان نرسید هم اشکالی ندارد، فردا هم روز خداست. در رابطه با آینده رابطه عاطفی خود نگرانی هایی احساس می کنید و می ترسید که مبادا همه چیز آنطور که می خواهید پیش نرود، ولی مطمئن باشید شما از پس تمام مشکلات و موانع برخواهید آمد.

فال روزانه متولدین آبان

شما چوب سحرآمیز در دست ندارید، پس انتظار نداشته باشید که همه مشکلات به اشاره ای حل شوند. باید صبور باشید و به مشکلات برای حل شدن زمان بدهید. اگر فکر می کنید حرف زدن با اطرافیانتان می تواند به حل این مشکل کمک کند با آنها در این مورد صحبت کنید، ولی از آنها هم انتظار نداشته باشید معجزه کنند. به دست آوردن مهارت در زمینه کاری مقدمات پیشرفت و افزایش درآمد شما را فراهم خواهد کرد، پس برای این کار وقت بگذارید. این اواخر کمی استرس و نگرانی داشته اید ولی حالا تعادل بیشتری در زندگیتان حس می کنید. اگر روی هدفتان متمرکز باشید و با همین پشت کار و دقت به کارتان ادامه دهید به زودی به موفقیت خواهید رسید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز برای مواجه شدن با اتفاقات غیر منتظره ای که در مسیرتان قرا می گیرند آمادگی بیشتری دارید. بهتر است سعی نکنید در مسیر تغییراتی که در زندگیتان دارند به وجود می آیند قرار گرفته و مانع آنها شوید؛ این کار اصلا به نفع شما نخواهد بود و نتیجه ای جز بدتر کردن اوضاع نخواهد داشت. خودتان را با تغییراتی که به وجود می آیند تطبیق داده و با روی باز پذیرای آنها باشید تا بتوانید بیشترین بهره ممکن را از آنها ببرید. اکنون فرصت بسیار خوبی است برای این که رابطه عاطفی خود را به مرحله ای برسانید که تحت تاثیر عوامل خارجی قرار نگرفته و ثبات آن در هر شرایطی حفظ شود. هر چقدر سرتان شلوغ باشد هم حتما وقتی برای تقویت و استراحت روحتان بگذارید.

فال روزانه متولدین دی

هر برنامه ای که برای امروزتان داشته باشید هم یادتان باشد اول باید کارهایی که منتظرتان هستند را به انجام برسانید و از وظایف خود شانه خالی نکنید. با چیزهایی که امروز یاد می گیرید خواهید توانست به موفقیتی بزرگ دست پیدا کنید. وقتی ذهن خلاقتان اینقدر فعال شده است چه اصراری دارید که حتما وقتتان را به انجام کارهای منطقی و عملی بگذرانید؟! به خلاقیت خود مجال بروز بدهید. فکر کردن به اهداف و برنامه هایی که برای آینده خود دارید به شما آرامشی که دنبالش هستید را خواهد بخشید. می توانید با کسی که دوست دارید در این رابطه صحبت کنید و با یکدیگر کوچکترین جزئیات مربوط به آینده مشترکتان را هم تصور کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شاید امروز به این مسئله فکر کنید که چقدر از ارزش ها و معیارهایی که دارید در مسیر کاری فعلیتان انعکاس یافته اند، با این حال این افکار نباید مایه افسردگی شما را فراهم کنند. در واقع درس های جدیدی می توانید از این بررسی بگیرید. دیوارهایی که برای محافظت از خودتان می سازید شادی را نیز از شما دور خواهند کرد. پس از دیگران فاصله نگیرید و به تنهایی پناه نبرید. به جای این که سکوت کرده و چیزی نگویید احساسات خود را بیان کنید، حتی اگر حس کنید این کار غرورتان را جریحه دار خواهد کرد. شاید به خاطر موفقیت کسانی که دوست دارید خودتان را قربانی کرده باشید، ولی نگران نباشید، خودتان نیز به زودی به موفقیت هایی دست پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز با دقت تمام برای تمام لحظه های روزتان برنامه ریزی کرده اید، با این حال به احتمال زیاد کارهای غیر مترقبه ای برایتان پیش خواهند آمد که شاید نتوانید برنامه هایتان را همانطوری که می خواسته اید عملی کنید. اگر در روابط عاطفیتان انتظارات برآورده نشده باعث ایجاد ناراحتی شده اند به سادگی از آنها نگذرید. اگر در محل کارتان امروز حجم کارها خیلی زیاد بود هم وظایفتان را به انجام برسانید تا بتوانید از آخر هفته با خیال راحت لذت ببرید. با مشکلات احتمالی با خونسردی روبرو شوید و سعی کنید تا جای ممکن نگذارید برنامه تان را به هم بزنند. اگر به جای غر زدن پشت کار و اراده آهنین خود را به کار بگیرید از پس همه آنها برخواهید آمد.

فال روزانه پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 164 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php