کد خبر : 266387 تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه یکشنبه 14 اردیبهشت 99

فال روزانه یکشنبه 14 اردیبهشت 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز شاید فکر کنید که اگر ذهنتان را روی انجام هر کاری متمرکز کنید قادر به انجام آن خواهید بود، ولی اگر انتظارتان بیش از اندازه باشد ممکن است …

فال روزانه یکشنبه 14 اردیبهشت 99

فال روزانه یکشنبه 14 اردیبهشت 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز شاید فکر کنید که اگر ذهنتان را روی انجام هر کاری متمرکز کنید قادر به انجام آن خواهید بود، ولی اگر انتظارتان بیش از اندازه باشد ممکن است دچار نا امیدی شوید. اعتماد به نفس شما یکی از ویژگی های خوبتان است ولی امروز کمی زیاده روی کرده و از واقعیت فاصله گرفته اید. با وجود این که شرایط فعلی خیلی پیچیده به نظر نمی رسند بهتر است قدم به قدم پیش بروید تا در آینده به مشکل برنخورید. شما نیازی ندارید که قدرت های خود را به کسی ثابت کنید، فقط روی بهترین کاری که از دستتان برمی آید تمرکز کرده و با هدف و برنامه پیش بروید و خیالتان از نتیجه ای که به دست خواهید آورد راحت باشد.


فال روز متولدین اردیبهشت :

اگر امروز اوضاع زیادی روبراه به نظر می رسند احتمال دارد که یک جای کار بلنگد. به احتمال زیاد شما مجبور خواهید بود که مانع بزرگی را از سر راهتان بردارید تا بتوانید به راه خود ادامه بدهید. درسی که امروز خواهید گرفت زمینه رشد بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. شما معمولا بخاطر ثبات قدمی که دارید در زندگی از دیگران جلو می افتید، ولی اکنون این اراده و پشتکار شما است که به موفقیتتان کمک خواهد کرد. این که دیگران اینقدر زود تسلیم می شوند و راه آسان تر را انتخاب می کنند امروز شما را به تعجب وا خواهد داشت. در هر حال شما حتی اگر راه های دیگری در مسیرتان قرار گرفت بهتر است نگاهتان را روی مقصدتان متمرکز کرده و با تمام سرعت در همان مسیری که در پیش گرفته اید راهتان را ادامه دهید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز اگر خواسته های کسی که دوست دارید با خواسته های شما در تضاد باشند رسیدن به رضایت و آرامش برایتان دشوار خواهد بود. شاید فکر کنید برای حفظ رابطه تان و به دست آوردن عشق طرف مقابلتان باید رویاهایتان را کنار بگذارید. در هر صورت سرکوب کردن خواسته هایتان کار خوبی نیست، زیرا در نهایت این آتشفشان فوران خواهد کرد و همه چیز را خواهد سوزاند. بگذارید طرف مقابلتان از احساسات شما با خبر باشد، صداقت همیشه بهترین سیاست است. متاسفانه در حال حاضر ممکن است انگیزه و دلیل کارهای دیگران را اشتباه برداشت کنید، پس بهتر است به تردیدهای خود اهمیت ندهید. بهترین کار این است که به دیگران همان قدر که انتظار دارید با شما به احترام رفتار شود احترام بگذارید.

 

فال روزانه یکشنبه 14 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز رویاهایتان حتی اگر به نظر دست نیافتنی باشند هم ذهن شما را به خود درگیر کرده اند. متاسفانه اگر بجای این که توانایی هایتان را به کار بگیرید بخواهید روی کمبودهایتان تمرکز کنید تنها خودتان را عصبی خواهید کرد. اگر اهداف غیر منطقی خود را برای مدتی کنار گذاشته و اهدافی کاربردی و منطق گرایانه برای خودتان تعیین کنید خواهید توانست کنترل آینده تان را در دست بگیرید. سعی کنید از دنبال کردن اهدافتان لذت ببرید، زیرا لذت بخش ترین قسمت از رسیدن به یک هدف دنبال کردن آن و تلاش برای رسیدن به آن است. امروز کمی پرحرف شده اید و در بیان نظراتتان زیاده روی می کنید، بهتر است مواظب آنچه می گویید باشید و بیهوده حرف نزنید.


فال روز متولدین مرداد :

شما در حال حاضر می خواهید به روند عادی زندگی خود ادامه بدهید، با این حال دیگران می خواهند شما را قانع به در نظر گرفتن گزینه های دیگری کنند که زندگی شما را اساسا تحت تأثیر قرار داده و همه چیز را پیچیده تر خواهند کرد. با وجود مخالفت ظاهری چیزی ته دلتان شما را قلقلک می دهد و باعث می شود دچار تردید و دودلی شوید. به حرف های آنها گوش کنید ولی کاری که خودتان صلاح می دانید را انجام دهید. امروز انتظارات ایده آل گرایانه ای که از رابطه عاطفی خود دارید ممکن است در طرف مقابل‌تان دافعه ایجاد کند و واکنش آنها نسبت به احساساتی که شما از خود بروز می دهید را محدود کند؛ بهتر است مثل همیشه منطقی باشید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز با اراده تمام به برنامه های خود چسبیده اید و به هیچ چیزی که توجه شما را از رسیدن به اهدافتان منحرف کند علاقه ای ندارید. شاید دیگران این رفتار شما را نشانه بی توجهی و بی احترامی شما به خودشان بدانند، ولی شما وقتی برای این بحث های بیهوده ندارید. تمام حواس خود را روی مأموریتی که دارید متمرکز کنید، بعد از تمام شدن کارهای روزانه تان می توانید به دوستانتان بگویید که حالا می توانید با آنها به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. سعی کنید با حس همدردی به حرف های طرف مقابل‌تان گوش کرده و زمینه را برای درک متقابل فراهم کنید. این گونه شما هم می توانید آنچه در سر دارید را با آنها در میان گذاشته و احساس سبکی و راحتی کنید.

فال روزانه یکشنبه 14 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز در زمینه روابط عاطفی خیلی احساساتی هستید و انتظار دارید طرف مقابلتان رفتاری رمانتیک با شما داشته باشد و اگر او در رفتارها و واکنش هایش انتظارات شما را برآورده نکند بسیار آزرده خواهید شد. اگر فانتزی هایتان به حقیقت تبدیل نشده اند هیچ کس دیگری را نمی توانید مورد سرزنش قرار دهید، شما باید خودتان را با شرایط تطبیق داده و انتظارات خود را بر اساس آن قرار دهید. در خلوت خود ذهنتان درگیر تصمیم گیری مهمی است و این موضوع باعث شده است که دیگران نگران شده و فکر کنند که چرا ناگهان اینقدر جدی شده اید. ممکن است خانواده و دوستانتان بخواهند در این زمینه به شما کمک کنند، ولی شما احساس می کنید آنها دارند یک جورهایی در کار شما دخالت می کنند


فال روز متولدین آبان :

امروز زندگی هر چقدر که پیش می رود و انجام کارهای خسته کننده روزمره بیقرارتان می کنند، عجیب تر و عجیب تر به نظر می رسد. راه حلی منطقی برای مدیریت وضعیت فعلیتان به نظر شما نمی رسد و این موضوع شما را گیج و سردرگم کرده است. به جای آن که سخت تر کار کرده و تلاشی بیشتر برای انجام کارهای روزمره تان به خرج دهید، بکار گرفتن عقل و منطق برای انجام این همه کار را کنار گذاشته و بپذیرید که باید از احساسات درونی تان برای حل وضعیت فعلی کمک بگیرید تا شما را در نهایت سلامت به راه دست هدایت کند.


فال روز متولدین آذر :

شما همیشه فکر می کنید که مرغ همسایه غاز است و همین باعث احساس بیقراری شما در محل کار و روابط عاطفی‌تان می شود. درگیری ها و مسئولیت هایی که دارید برای این که حواستان را از فرصت های دیگری که نظرتان را به خود جلب می کنند پرت کنند کافی نیستند، کمی به داشته هایتان فکر کنید و بابت آنها سپاسگزار باشید. امروز ناگهان به خودتان آمده و می بینید که پیش از به پایان رسیدن این هفته یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و این موضوع باعث نگرانی شما می شود. با این حال اصلا جای نگرانی نیست، آنقدر ها هم که فکر می کنید وقت تنگ نیست و با برنامه ریزی مناسب می توانید همه کارهایتان را به انجام برسانید.

فال روزانه یکشنبه 14 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

در حال حاضر کنار گذاشتن جاه طلبی ها و خواسته های دنیویتان کار آسانی به نظر می رسد و چسبیدن به آنها بیش از این که مایه شادی باشد، باعث دلسردی و ناامیدی شما خواهد شد. نیازی نیست که اهداف تازه ای برای خودتان مشخص کنید، کافی است چند روزی به خودتان استراحت بدهید و به کسانی که دوست دارید رسیدگی کنید و با آنها وقت بگذارید تا از لحاظ عاطفی احساس بهتری پیدا کنید. اگر مشکلی برایتان پیش آمده است دست از سرزنش کردن دیگران بردارید و آنها را به خاطر اشتباهات خودتان مورد انتقاد قرار ندهید، این کار تنها وقت و انرژی‌تان را گرفته و مانع پیشرفتتان می شود. دلیل اصلی این مشکل را در وجود خودتان بیابید.


فال روز متولدین بهمن :

کارهای بسیاری که برای انجام دادن دارید مایه نگرانی شما شده اند و در میان این همه آشفتگی احساس ناتوانی می کنید و دلتان می خواهد هیچ کاری نکنید و بایستید تا کارها خودبخود روبراه شوند. آنقدر ها هم که فکر می کنید وقت تنگ نیست و با برنامه ریزی مناسب می توانید همه کارهایتان را به انجام برسانید. به جای نگرانی آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید، هر چه سریعتر شروع کنید زودتر کارهایتان تمام خواهند شد. در پایان روز با کسی که دوست دارید تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید و از ته دل بخندید تا برای فردایی پرکار آماده شوید. اگر مشکلی بین شما وجود دارد الان وقت خوبی برای مرتب کردن اوضاع و بازگرداندن نظم قبلی به رابطه تان است.


فال روز متولدین اسفند :

احساس می کنید که در حال حاضر جز خواستن یک چیز کاری برای به دست آوردن آن از دستتان برنمی آید و نمی توانید آن را داشته باشید. بر خلاف آنچه انتظار دارید کمی صبوری می تواند نارضایتی فعلی شما را تبدیل به رضایت و آرامش کند و شما را به درک تازه ای برساند. زیاد عجله نکنید، کمی صبوری تا نیمه های امروز شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند. این که بخواهید حرف خود را به دیگران ثابت کنید، به ویژه اگر همکارانتان بخواهند به شما ثابت کنند که افکارتان اشتباه هستند، کار بسیار سختی خواهد بود. هیچ کسی به غیر از خود شما نمی تواند بگوید که چه تصمیمی برایتان درست است، پس با اعتماد به نفس به آنچه خودتان فکر می کنید صحیح است عمل کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 764 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php