کد خبر : 263787 تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه شنبه 12 بهمن 98

فال روزانه شنبه 12 بهمن 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : در حال حاضر، اگر بتوانید از دیگران برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود کمک بگیرید شانس بسیار زیادی برای کسب موفقیت در این راه خواهید داشت. در واقع …

فال روزانه شنبه 12 بهمن 98

فال روزانه شنبه 12 بهمن 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

در حال حاضر، اگر بتوانید از دیگران برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود کمک بگیرید شانس بسیار زیادی برای کسب موفقیت در این راه خواهید داشت. در واقع حتی بحث ها و صحبت هایی که با همکارانتان دارید هم می توانند در این جهت به شما کمک کرده و زاویه ی دیدتان را گسترش دهند. در نظر داشته باشید که شما باید در این راه اهداف مشخصی داشته باشید و برای خودتان حدود خاصی را تعیین کنید، چون اگر بخواهید به یکباره تمام دنیا را متحول کرده و آن را تبدیل به آنچه خودتان در سر دارید بکنید تقریبا هیچ شانسی برای موفقیت نخواهید داشت. همیشه یادتان باشد که متحول کردن دنیا را باید از تحول خودتان آغاز کنید!


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز خبری از حواس پرتی های هر روزه نیست و خواهید توانست با تمرکز بیشتری به اهداف حرفه ای خود بپردازید. با این حال باید در نظر داشته باشید که خودتان را تنها با پرداختن به منافع مادی و یا تلاش برای شناخته شدن محدود نکنید. شما باید اهداف حرفه ای خود را با اهداف شخصیتان هماهنگ کنید؛ در غیر این صورت تعریف شما از موفقیت تبدیل به همان چیزی خواهد شد که جامعه ی اطرافتان به شما دیکته می کند و چه بسا این با آنچه شما در واقع می خواهید کاملا فرق داشته باشد. اگر شغل فعلیتان با آنچه در رویاهایتان در سر داشته اید فرق می کند باید برای دست یابی به شغل رویاهایتان برنامه ریزی کرده و قدم به قدم پیش بروید.


فال روز متولدین خرداد :

دنیای شما دارد روز به روز هیجان انگیزتر می شود و افق های تازه ای در برابرتان هویدا می شوند و فرصت ها و موقعیت هایی را در اختیارتان قرار می دهند که تا پیش از این وجود نداشته اند. خوشبختانه اطرافیانتان نیز به یکباره نسبت به شما و کارهایتان توجه بیشتری پیدا کرده و تشویقتان می کنند تا اهداف بلندپروازانه ی حرفه ای خود را دنبال کنید. این بازخورد مثبتی که دریافت می کنید به شما اعتماد به نفس بیشتری خواهد بخشید، اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر چند از قدیم گفته اند خواستن توانستن است، اما تنها خواستن کافی نیست و برای رسیدن به خواسته هایتان باید تلاشی بیش از قبل از خود نشان دهید.

 

فال روزانه شنبه 12 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما تمام تلاش خود را می کنید تا در روابطتان هر چقدر که می توانید از خودتان مایه بگذارید و با این همه تلاشی که شما می کنید دیدن فاصله ای که بین شما و آنهایی که دوست دارید وجود دارد برایتان واقعا آزاردهنده است. امروز دیدن این فاصله باعث خواهد شد به جای تلاش برای از میان برداشتن آن شما هم در لاک تنهایی خود فرو رفته و این فاصله را بیشتر کنید. راستش را بخواهید شما حق دارید که ناراحت شوید و دست از تلاش بردارید، اما اگر دیدید که طرف مقابلتان سعی دارد به شما نزدیک شده و این وضع ناخوشایند را از بین ببرد گارد دفاعیتان را کنار گذاشته و به او اجازه دهید کوتاهی های خود را جبران کند.


فال روز متولدین مرداد :

امروز شرکت در فعالیت های گروهی و جمع های مختلف شما را با افراد جدیدی آشنا خواهد کرد که خیلی زود به دوستان جدیدی برای شما تبدیل خواهند شد. اهداف و علایق مشترکی که با این افراد دارید باعث خواهند شد که با همفکری آنها به فکر آغاز پروژه های جدید بلندپروازانه ای بیفتید که تا پیش از این برایتان فقط در حد یک رویا بوده اند. هر کاری که قصد انجامش را دارید در صورتی به موفقیت ختم خواهد شد که تمام اعضای گروه وظایف خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند. بعد از ظهر امروز را سعی کنید در آرامش مطلق و همراه با شخصی که دوست دارید بگذرانید و خستگی این روز پر جنب و جوش را از تن به در کنید.


فال روز متولدین شهریور :

شما دارید تمام سعی و تلاش خود را می کنید که به تمام مسائل مختلف زندگی خود نظم و سر و سامان ببخشید، اما وقتی پای مسائل عاطفی در میان باشد این کا برایتان اصلا راحت نخواهد بود، آن هم در چنین روزی! شما باید این را یاد بگیرید که نمی توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و همان طوری که خودتان دوست دارید پیش ببرید. شاید در ابتدا این کار برایتان کمی دشوار باشد، اما وقتی یاد بگیرید خودتان را با تصویری که در ابتدای راه در ذهن داشته اید محدود نکنید خواهید دید که همه چیز خیلی راحت تر و بهتر پیش خواهد رفت. شاید چیزی که در انتظار شماست خیلی بزرگتر و بهتر از آن چیزی باشد که خودتان در نظر داشته اید!

فال روزانه شنبه 12 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز خاطرات خوش دوران مدرسه در ذهنتان زنده شده اند و دلتان می خواهد به آن روزهای خوشی و بیخیالی بازگشته و همراه با دوستانتان بی آن که نگران هیچ چیزی باشید خوش بگذرانید و شیطنت کنید. خوب، مسلما شما نمی توانید به آن روزها بازگردید و زمان هیچ گاه به عقب برنمی گردد، اما حداقل می توانید با دوستان آن دوره تان تماس گرفته و برای یک دورهمی دوستانه برنامه ریزی کنید. حتی اگر مدتی طولانی از این دوستان خود بیخبر بوده اید یا آدرس و شماره تلفنی از آنها ندارید با کمی جستجو در شبکه های اجتماعی خواهید توانست پیدایشان کنید. امروز بهترین رنگی که می توانید در لباس پوشیدن انتخاب کنید رنگ قرمز است!


فال روز متولدین آبان :

امروز سعی کنید تا جای ممکن از افراد ضعیف و همچنین بی احتیاط و بیخیال دوری کنید، به ویژه وقتی پای مسائل عاطفی در میان باشد. احساسات شما بسیار ملایم تر و لطیف تر از آن هستند که بخواهید خودتان را بازیچه ی این افراد بی فکر و بی ملاحظه کرده و یا خطر رد شدن از جانب آنها را به جان بخرید، آن هم در حالی که این شخص اصلا با آن چیزی که در ذهن شما بوده است از زمین تا آسمان فرق می کند. شما خوشبختانه در مخفی نگه داشتن افکار و احساسات و رازهای خود بسیار ماهر هستید و امروز از آن روزهایی است که باید این مهارت خود را به کار گرفته و راز دلتان را با هر کسی و یا بهتر بگوییم هیچکس در میان نگذارید.


فال روز متولدین آذر :

اوضاع در زمینه ی روابط عاطفی و مسائل عاشقانه برای شما رو به تغییر است و خوشبختانه این تغییرات در جهت مثبت خواهند بود. امروز وقتی پای مسائل عاطفی به میان می آید شما از خوشحالی بر بال ابرها سوار خواهید بود، اگر نیستید یک جای کار ایراد دارد و باید ببینید آیا شخصی که در کنارتان است واقعا همانی است که می خواهید؟! امروز برای شما روز خوشحالی است، پس به هیچ چیز کوچک و بی اهمیتی اجازه ندهید این احساس شادی را از شما بگیرد. اگر واقعا و از صمیم قلب می خواهید که به قله های موفقیت دست پیدا کنید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که از استعدادها و توانایی های خود بیشترین بهره ی ممکن را ببرید.

فال روزانه شنبه 12 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز هوای عاشقی به سرتان زده است و به هر سو که نگاه می کنید زوج هایی را می بینید که دست در دست هم قدم می زنند و عاشقانه به هم خیره شده اند. این موضوع شما را به فکر وضعیت فعلی خودتان خواهد انداخت. اگر مدتی است که شخصی در گوشه ای از قلبتان جا خوش کرده است و به نظر هم نمی رسد قصد داشته باشد جایی برود پس همین امروز پیش قدم شده و احساسات خود را با اعتماد به نفس کامل با او در میان بگذارید. البته نباید انتظار داشته باشید که همین امروز به نتیجه ی دلخواهتان برسید، اما با این کار حداقل به احساسات این شخص نسبت به خودتان پی خواهید برد و تکلیفتان تا حدودی معلوم خواهد شد.


فال روز متولدین بهمن :

امروز طبیعت پر شور و انرژی شما دیگران را به سادگی به سویتان جذب خواهد کرد و هر کجا که بروید و در هر جمعی که قرار بگیرید با قابلیت های خود دیگران را تحت تأثیر قرار داده و در مرکز توجه قرار خواهید گرفت. خودتان هم از این فرصت استفاده کرده و برای پر رنگ تر نشان دادن این توانایی ها و نکات مثبت شخصیتتان هر کاری که می توانید را انجام دهید تا خیلی راحت قلب همه را فتح کنید. البته باید مواظب باشید این کارهایتان حالت نمایشی به خود نگیرند و اثر معکوس نداشته باشند. امروز فرصت خوبی برای احساساتتان نسبت به شخصی که دوست دارید خواهد بود، چون به احتمال زیاد واکنش مثبتی دریافت خواهید کرد.


فال روز متولدین اسفند :

امروز از آن روزهایی است که احساس سستی و بی حوصلگی می کنید. به دلیلی که خودتان هم دقیقا نمی دانید چیست، حتی اگر انگیزه ی لازم برای انجام کاری را داشته باشید هم وقتی می خواهید از جایتان بلند شده و آن را به انجام برسانید احساس می کنید یک وزنه ی چند تنی رویتان افتاده و به شما اجازه ی حرکت را نمی دهد. در حالی که حرکت و جنب و جوش اطرافیانتان را می بینید خودتان هیچ توانی برای تحرک در خود احساس نمی کنید. هیچ اشکالی ندارد، امروز را اینطور بگذرانید! رفتارهای دیگران را به دقت زیر نظر بگیرید، شکست های آنها می توانند درس های بزرگی را برای شما به همراه داشته باشند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 612 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php