کد خبر : 250299 تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۵۳

فال روزانه شنبه 11 شهریور 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما قادرید احساسات دوستان خود را بدون این که آنها را بیان کنند، درک کنید بنابراین اگر دوستی عصبانیت خود را از شما پنهان کرد، تعجب نکنید زیرا او نیز به این توانایی شما آگاه است. به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود تا به مسافرت …

فال روزانه شنبه 11 شهریور 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما قادرید احساسات دوستان خود را بدون این که آنها را بیان کنند، درک کنید بنابراین اگر دوستی عصبانیت خود را از شما پنهان کرد، تعجب نکنید زیرا او نیز به این توانایی شما آگاه است. به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود تا به مسافرت بروید، از این فرصت برای کشف چیزهای جدید استفاده کنید. اکنون زمان حرکت کردن است، نه ایستادن. شما توانایی کافی برای برقراری ارتباط با عشق زندگی، دوستان و همکاران خود دارید بنابراین ایده های خود را با آنها در میان بگذارید. از میان آنها فردی نظر شما را جلب می کند و احساس می کنید که در کنار او احساس خوبی دارید. فرقی نمی کند رابطه شما به چه شکل پیش می رود، از همنشینی با او لذت می برید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر قراردادی برای امضا کردن دارید، امروز بهترین زمان است. شما تصمیم گرفته اید کاری را به همراه دوست تان آغاز کنید، این ایده بسیار خوبی است اما حواس تان باشد تا او چیزی را از شما پنهان نکند در غیر این صورت موجب عصبانیت شما و بهم خوردن برنامه هایتان خواهد شد. صداقت در هر زمینه ای لازم و ضروری است. به ملاقات دوستی در بیمارستان می روید، اگر چه این کار را برای خوشحالی طرف مقابل تان انجام دمی دهید اما تاثیر آن بر شما نیز محسوس است. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان، شاید یک همکلاسی، را ملاقات می کنید و خاطرات شیرین شما دوباره زنده و آینده برایتان روشن تر می شود.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر چه به دلیل اختلافاتی که با یکی از شرکای خود پیدا کرده اید، برنامه هایتان کمی بهم خورده اما امروز پیشنهادهای زیادی به شما می شود که موجب هیجان تان خواهد شد. بهتر است از این فرصت نهایت استفاده را بکنید و به اهداف تان نزدیک تر شوید. سعی کنید مشکلات را، قبل از این که منجر به نا امیدی شوند، حل کنید سپس شادی خود را با شریک زندگی تان جشن بگیرید. اگر چه انرژی عاطفی شما زیاد است اما حواستان باشد در این کار زیاده روی نکنید زیرا در صورت بی دقتی می تواند برایتان دردسر ساز شود. لحظات خوبی در انتظارتان است اما بد نیست کمی از انرژی تان را برای فردا هم ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز شانس شما است و در تمام جنبه های زندگی از زمینه عاطفی و شغلی گرفته تا سلامتی و مالی احساس خوشبختی می کنید. فرصت مسافرتی را که مدت ها انتظارش را می کشیدید، برایتان فراهم می شود و لحظات فوق العاده ای را به همراه عشق زندگی تان پیش رو دارید. شما فردی امیدوار هستید و باور دارید که آینده ای درخشان در انتظارتان است، جسارت تان را نیز برای برداشتن قدم های بزرگ تر بالا برده اید، بنابراین وقت آن است که به دنبال بزرگ ترین آرزوهایتان باشید، آنوقت می توانید پاهایتان را دراز و با خیال راحت بر زندگی حکمرانی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

مدت ها است منتظر حل یکی از مشکلات تان هستید، امروز همان روزی است که سرانجام مشکل شما حل می شود یا نشانه هایی از باز شدن گره را خواهید دید. ذهن شما کمی گیج است بنابراین بهتر است امروز را در خانه یا حیاط تان بگذرانید و از انجام کارهایی که احتیاج به تمرکز دارد، خودداری کنید. یادتان نرود که قبل از دادن هر امضایی، متن قرارداد را به دقت بخوانید. اگر دوست دارید کمی هیجان به زندگی خود دهید، دوستانتان را دعوت کنید و با آنها خوش بگذرانید. به زودی عشق قدیمی تان را که هنوز در آتش عشق تان می سوزد، ملاقات خواهید کرد.

فال روزانه متولدین شهریور

وقت آن است توجه و تمرکزتان را بر جزییات کار بگذارید، این کار مستلزم ارتباطات زیاد است بنابراین از این که ساعات زیادی را پای تلفن بگذرانید، شکایت نکنید و سعی کنید در ارتباطات خود صادق و گشاده رو باشید. با یکی از دوستان صمیمی یا حتی عشق زندگی تان گفتگویی خواهید داشت که شما را به اهداف تان نزدیک تر می کند. حال که کمی مشغله های زندگی شما کمتر شده، زمان آن است تا در کلاس های یوگا یا مدیتیشن ثبت نام و کمی بر دید فلسفی خود کار کنید. از انجام این کار پشیمان نمی شوید. به زودی با فردی آشنا می شوید که شادی را به زندگی شما باز می گرداند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز از نظر فیزیکی احساس قدرت می کنید و سرشار از انرژی مثبت هستید. زمان خوبی است تا افق های خود را گسترش دهید و نشانه هایی که به نفع زندگی شخصی و کاری شما خواهد بود را دریافت کنید. با یکی از دوستان یا همسایگان خود گفتگویی خواهید داشت که اطلاعات شما را در این راه افزایش می دهد. این اطلاعات برای شما کافی است تا به آنها جامع عمل بپوشانید. برای موفقیت بیشتر در این راه به ندای قلبی خود گوش دهید. مهم نیست آسمان آفتابی باشد یا ابری، شما باید همیشه لبخند بزنید.

فال روزانه متولدین آبان

نبوغ و استعدادتان شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. کاری را که مدتی قبل انجام داده بودید و برایتان بسیار مهم بود، سرانجام به نتیجه می رسد طوری که شما به خود و پشت کارتان افتخار می کنید و از نتیجه آن هیجان زده می شوید. امروز در خانه شما رفت و آمد زیادی بر پا است، سعی کنید این شلوغی تمرکز شما را بر هم نزد. اگر عشق زندگی تان حال و هوای خوبی ندارد، سعی کنید روحیه بذله گویی خود را افزایش داده و بر او تاثیر مثبت بگذارید.

فال روزانه متولدین آذر

تصمیم دارید ظاهر خانه خود را تغییر دهید زیرا افرادی که برای شما بسیار اهمیت دارند، امشب به خانه تان می آیند. انرژی درونی شما امروز آنقدر زیاد است که قادرید فکر افراد دیگر را بخوایند، بنابراین تعجب نکنید اگر کلامی را پیش از آنکه دیگران به زبان می آورند، بیان کنید. فرصت های زیادی برای شاد شدن و احساس خوشبختی در زندگی وجود دارد، کافی است زاویه دید خود را گسترش دهید. به زودی فردی را ملاقات می کنید که شباهت های زیادی، مانند حس شوخ طبعی، با شما دارد. شما موضوعات زیادی برای بحث با یکدیگر دارید و زمان فوق العاده را در کنار هم خواهید گذراند.

فال روزانه متولدین دی

امروز احساسات درونی شما فوران می کند و حساس تر از قبل خواهید شد، حتی به شما الهام می شود که یکی از آشناهایتان را به طور تصادفی می بینید و این اتفاق هم می افتد. آماده تلفن و مراجعه کنندگان بی شمار باشید. از این که قادرید ذهن آنها را بخوانید، تعجب نکنید. حال که این احساس را تجربه می کنید، هر چه بیشتر با هنر و خلاقیت در تماس باشید، احساس بهتری خواهید کرد. شما قادرید اطرافیان تان را شاد کنید بنابراین اگر به میهمانی دعوت شدید، آن را رد نکنید تا دیگران نیز از حضور شما لذت ببرند. اگر به دنبال عشق زندگی تان هستید، به زودی او را در شرایطی خاص ملاقات خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

در این دوره از زندگی علاقه شما به کار و مسائل مالی، فوران می کند و شما را به پله های بالاتری سوق می دهد. از طرفی از این که همه چیز با هم اتفاق افتاده، دچار گیجی شده اید اما نگران نباشید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که خودتان را به دست امواج بسپارید. اگر برخی مسائل بی ارزش را دور بریزید، مشکلاتی که در مورد مسائل عاطفی دارید نیز به زودی حل می شوند. بهتر است با عشق زندگی تان در مورد مسائل مهم زندگی صحبت کنید. زمان خوبی است تا دوستان قدیمی خود را ملاقات کنید و خاطرات خوش دیگری بر جای بگذارید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر چه در مشکلات مالی و شغلی دست و پا می زنید اما همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کرده اید و ذهن تان پر از افکار و ایده های مثبت است. همینگونه به راه خود ادامه دهید تا خوشبختی جذبتان کند. در این ماه اتفاق های خوب زیادی برایتان می افتد که شما را غافلگیر خواهد کرد به عنوان مثال دوستان زیادی پیدا می کنید و زندگی بر وقف مرادتان پیش خواهد رفت. اگر قصد دارید برای عشق زندگی تان هدیه ای بخرید، امروز وقت مناسبی است. مطمئنا او نیز از خرید شما خشنود و هیجان زده خواهد شد.

فال روزانه شنبه 11 شهریور 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 11 شهریور 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 240 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php