کد خبر : 258245 تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳

فال روزانه شنبه ۱۱ خرداد ۹۸

فال روزانه شنبه ۱۱ خرداد ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: به نظر می‌رسد که شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌اید، برای اینکه شما نمی‌توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را …

فال روزانه شنبه ۱۱ خرداد ۹۸

فال روزانه شنبه ۱۱ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

به نظر می‌رسد که شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌اید، برای اینکه شما نمی‌توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده‌های متفاوت را بپذیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

فال روزانه متولدین خرداد:

یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

فال روزانه شنبه ۱۱ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

فال روزانه متولدین مرداد:

شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال روزانه شنبه ۱۱ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین شهریور:

یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

فال روزانه متولدین مهر:

علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می‌کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه‌تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

فال روزانه متولدین ﺁبان:

شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

فال روزانه شنبه ۱۱ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁذر:

شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

فال روزانه متولدین بهمن:

اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

فال روزانه شنبه ۱۱ خرداد ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه ۱۱ خرداد ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 312 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php