کد خبر : 224118 تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

فال روزانه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز بیشتر حواس شما روی نقاط تاریک شغلتان متمرکز خواهد بود. این تمرکز شامل تحقیق، جست‌وجو برای یافتن کار جدید یا کارهای ساده و پیش پا افتاده ای همچون مرتب کردن فایل ها و کارهای خود است. در رابطه با این کارها مکالمات شدیدالحنی نیز خواهید …

فال روزانه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز بیشتر حواس شما روی نقاط تاریک شغلتان متمرکز خواهد بود. این تمرکز شامل تحقیق، جست‌وجو برای یافتن کار جدید یا کارهای ساده و پیش پا افتاده ای همچون مرتب کردن فایل ها و کارهای خود است. در رابطه با این کارها مکالمات شدیدالحنی نیز خواهید داشت. امروز از مسایلی که می شنوید و اتفاق هایی که برایتان رخ می دهد نهراسید. به احتمال زیاد امروز با سوژه های عجیب و اطلاعات غریبی مواجه خواهید شد. از نظر عاطفی نیز کمی احساساتی خواهید بود و تمایل دارید تا مورد درک طرف مقابل قرار بگیرید. برای تحقق این خواسته باید خودتان تلاش کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

آیا در حال حاضر نوعی کسب‌وکار خلاقانه دارید و با کسی شریک هستید؟ اگر این طور است، باید همه انرژی خود را به کار بگیرید تا در انجام این پروژه موفق و پیروز شوید. امروز شاهد پیشرفت بیشتری نسبت به هفته های گذشته خواهید بود. این پیشرفت بر روند پروژه کاری شما تاثیر مثبت بسیاری دارد. هنگام غروب، با فرد مورد علاقه خود ملاقات خواهید داشت و پیشرفتی که در طول روز داشته اید را از سیر تا پیاز برای او تعریف خواهید کرد. شاید احساس کنید قدری رقابت میان شما و فرد مورد علاقه‌تان به وجود آمده است و این در مورد مسایل احساسی است. یعنی یکی از شما احساس می کند بیشتر از دیگری در این رابطه مایه گذاشته است. اما حقیقت این است که هر دوی شما برای حفظ رابطه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شاید لازم باشد در زیرساخت خانه خود تغییراتی به وجود بیاورید. به طور مثال، شاید برق کشی یا شیرآلات ساختمان به تعویض نیاز داشته باشند. پس از تعمیر آنها خیالتان راحت خواهد شد. البته توجه داشته باشید که این کارها را خود به شخصه انجام ندهید زیرا ممکن است به جای درست شدن، خراب تر از قبل بشوند. بهتر است برای هر نوع تعمیراتی از کارشناس آن کار کمک بگیرید. در مورد زندگی عاطفی، امروز شاهد اتفاق عجیبی خواهید بود. امروز فردی را ملاقات می کنید که قبلا او را دوست می داشتید و این موضوع برای نامزد شما غیر قابل تحمل است. وظیفه شما این است که به نامزد فعلی خود این اطمینان را بدهید چیزی میان شما نیست و هر آنچه بوده در گذشته ها باقی مانده است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز همه تمرکز خود را روی نوشتن مطلب خلاقانه یا انجام یک سخنرانی کامل می گذارید. از همه توان مغز و معلومات خود استفاده کنید تا کارهایتان را خوب پیش ببرید. همه ذهن شما امروز درگیر مساله ای است که نمی توانید در دنیای واقعی آن را پیاده سازی کنید و این مساله ناراحتتان می کند. اما نگران نباشید، نتیجه همه تلاش هایتان بسیار خوب خواهد بود. امروز شاید فرد مورد علاقه شما کمی بدخلقی و بهانه گیری کند اما خیلی این مساله را جدی نگیرید. او احساس می کند بیشتر از شما در این رابطه تلاش کرده است و همین موجب دلخوری او شده است. سعی کنید با آرامش و مهربانی عصبانیت های او را تحمل کنید زیرا ۱۰ دقیقه بعد خودش آرام و همه چیز تمام می شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز رابطه خانوادگی شما کمی دچار خدشه می شود. ممکن است ترجیح دهید یکی از دوستان صمیمی را به عنوان عضو واقعی زندگی خود تصور کنید. یا ممکن است دوست داشته باشید به جای انجام کارهای معمول و همیشگی، کارهای عجیب و غیر معمول انجام بدهید. اما توجه داشته باشید که نباید روابط خانوادگی خود را خراب کنید زیرا این مساله شما را عقب نگه می دارد. از نظر احساسی نیز این درگیری را در خود دارید آیا نامزد فعلی شما واقعا همان فردی است که می خواهید همیشه با او باشید!

فال روزانه متولدین شهریور

کتاب هایی که به نظرتان بسیار جذاب و دوشت داشتنی بوده اند تغییرات اندکی در زندگی شما به وجود می آورند. شاید این کتاب ها باعث شوند سبک زندگی خود را تغییر دهید، یا رازی که مدت ها ذهنتان را مشغول کرده بود را کشف کنید. یا حتی منجر به کشف و کشوفات علمی بشوند. کتاب و مطالعه فقط برای سرگرمی شما نیست، باید از آنها موضوعات زیادی یاد بگیرید. امروز شاید تمایل داشته باشید وارد رابطه جدیدی بشوید. امروز فرصت خوبی برای این کار است. از لحظه های خود نهایت استفاده را ببرید شاید دیگر چنین موقعیتی برای شما پیش نیاید.

فال روزانه متولدین مهر

شما همیشه به شم اقتصادی خود ایمان دارید اما امروز بیشتر از هر زمان دیگر به آن تکیه می کنید. امروز به راه های غیرمعمول برای افزایش حقوق خود فکر خواهید کرد. اما عقل و احساس شما در این رابطه با هم در تضاد هستند. وقتی احساسات شما می گوید آن کارها را انجام دهید، عقل مانع از این کار می شود و به شما مشکلات احتمالی را هشدار می دهد. برای خلاصی از این تضاد و عدم توانایی برای تصمیم گیری از یک کارشناس کمک بگیرید. اگر کارشناسان هم با احساسات شما موافق بودند، پس دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز یک دوست یا یک گروه از دوستان نه تنها شخصیت، بلکه همه زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار می دهند. آنها با حرف یا کارهای خود کاری می کنند که شما از نظر فکری و رفتاری دچار تغییرات اساسی بشوید و خودتان هم متوجه این اتفاق نیستید. شاید این مساله موجب تعجب شما بشود اما ناراحت نباشید. همه مردم تغییر می کنند و خوشبختانه تغییرات شما نیز در جهت مثبت و بهبود شرایط زندگی شما خواهد بود. شما برای این پیشرفت هیچ نوع برنامه ریزی نداشته اید اما این مساله پیش می آید. از نظر احساسی نیز رقابت عجیبی میان شما و فرد مورد علاقه تان پیش خواهد آمد و جالب این جاست، این رقابت باعث بیشتر نزدیک شدن شما به هم و عمیق تر شدن عشقتان می شود.

فال روزانه متولدین آذر

آیا تاکنون به تغییر کار خود یا قبول کردن پست های جدید فکر کرده اید؟ اگر این طور است، امروز بهترین فرصت برای این تصمیم است. اگر هم فکر نکرده اید، امروز موقعیت بسیار خوبی برای شما پیش می آید که بسیار باعث تعجب شما می شود. این موقعیت مثل این است که شما اکنون کارمند بانک هستید اما کاری با فعالیت بیشتر و فضای گسترده تر برای یادگیری و پیشرفت به شما پیشنهاد می شود. این موقعیت را با شک و ترس از بین نبرید. اگر موقعیت پیش آمده را دوست دارید، برای به دست آوردن آن اقدام کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز دچار تغییرات اساسی در زندگی خواهید شد. به طور مثال، تصمیم می گیرید تحصیلات خود را ادامه دهید یا به کشور دیگری نقل مکان کنید تا با گروه خاصی در ارتباط نزدیک باشید. با توجه به شخصیت شما ممکن است این تغییرات کمی تکان دهنده و وحشتناک به نظر برسند. اما جای هیچ نگرانی نیست. به این فکر کنید این موقعیت ها فقط یک بار در خانه آدم را می زنند و با هراس های خود آن را از دست ندهید. از نظر احساسی، از انرژی های امروز برای بهبود رابطه عشقی خود استفاده خواهید کرد. بهتر است فرد مورد علاقه خود را به شام در یک رستوران زیبا دعوت کنید و صحبت های پرمحبت و گرمی با هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ارزش و احترام شما مورد حمله قرار خواهد گرفت. فردی که از نظر کاری با او در ارتباط هستید کار غیراخلاقی انجام خواهد داد و شما تمایل ندارید شریک جرم او باشید. به همین دلیل، با هم دچار اختلاف و درگیری می شوید. این بحث تا اندازه ای جدی است که شاید تصمیم بگیرید کار خود را عوض کنید. اما عاقل باشید و از روی هیجان تصمیم نگیرید. شما ابتدا باید مطمئن شوید این تصمیم عجولانه آیا به نفع شما است یا به ضررتان! از نظر احساسی هم امروز همچون یک کودک پاک و ساده و سرشار از انرژی خواهید بود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. شاید امروز شما دونفر کارهای عجیبی انجام دهید و از این کار لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بیشتر تمرکز خود را بر شراکت متمرکز می کنید. این شراکت می تواند کوتاه یا بلند مدت، شخصی یا تجاری و … باشد. برای انجام این شراکت باید تلاش دوبرابر داشته باشید. شاید لازم باشد شما و شریکتان ارتباط بیشتری با هم داشته باشید و ایده ها، فرضیه ها، اهداف، راهکارها و برنامه ریزی های خود را بایکدیگر به اشتراک بگذارید. از نظر عاطفی، اگر منتظر شاهزاده قصه ها هستید تا به قلمرو شما وارد شود، باید خودتان هم نگاهتان را تغییر دهید و طور دیگری به رویدادها نگاه کنید. اگر نگاه خود را تغییر دهید با فرد مورد علاقه خود ملاقات خواهید کرد و می توانید یک رابطه شاد و لذت بخش را با او آغاز کنید.

فال روزانه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 155 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php