کد خبر : 234835 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

فال روزانه سه شنبه 21 دی 1395

فال روزانه متولدین فروردین امروز اگر بخواهید کار ابتکاری انجام دهید، خلاقیت از شما فرار خواهد کرد. هر چه قدر تلاش می کنید تا ایده های جدید ارایه دهید، ذهنتان یاری نخواهد کرد. شاید امروز برای انجام چنین کاری چندان مناسب نباشد. گاهی برای ارایه یک طرحی ابتکاری لازم است …

فال روزانه سه شنبه 21 دی 1395

فال روزانه متولدین فروردین

امروز اگر بخواهید کار ابتکاری انجام دهید، خلاقیت از شما فرار خواهد کرد. هر چه قدر تلاش می کنید تا ایده های جدید ارایه دهید، ذهنتان یاری نخواهد کرد. شاید امروز برای انجام چنین کاری چندان مناسب نباشد. گاهی برای ارایه یک طرحی ابتکاری لازم است به طور موقت از کار کردن دست بکشید تا ذهنتان باز شود. از وقت امروز برای انجام کارهای دیگر استفاده کنید. امروز بهتر است بیرون بروید و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز می توانید از انرژی های امروز استفاده کنید و با یکدیگر حرف بزنید و اگر مشکلی هست، آن را برطرف کنید. برای داشتن لحظه های شادتر، از روش های همیشگی خود دست بردارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز یکی از دوستان شما در مورد مسایل مالی از شما کمک طلب می کند. البته شاید پول نخواهد و در زمینه سرمایه گذاری مالی بخواهد از شما مشاوره بگیرد. لازم نیست برای او تصمیم گیری کنید. فقط به او دید درست بدهید و برایش مشخص کنید روش درست چیست. به این ترتیب هم به او کمک کرده اید و هم خودش تصمیم گرفته و عواقبش متوجه خود او است. مطمئن باشید نظرات منطقی شما مورد تحسین قبول خواهند گرفت. اگر دوست دارید دوستان خود را دعوت کنید و یک مهمانی دوستانه و دورهمی ترتیب دهید، این کار را انجام دهید. امروز زمان خوبی برای چنین شادی هایی است. می توانید در کنار دوستان لحظه های خوبی را تجربه کنید. حتی شاید بتوانید فردی که مناسب روحیه باشد نیز پیدا کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

دوست صمیمی یا شریک عاطفی شما شاید به تلفن های شما پاسخ ندهد. این مساله حس بدی به شما می دهد و با خود می گویید حتما شما برایش اهمیت چندانی ندارید. اما در این دام گرفتار نشوید. طرف مقابل شما اکنون مشغول کمک به افراد متعددی است . فرصت پاسخ دادن به تلفن ها را ندارد. نباید زود قضاوت کنید. صبور باشید. فردا که سرش خلوت شد حتما به شما زنگ می زند و شما از این نگرانی خارج خواهید شد. بهتر است از لاک خود بیرون بیایید و وارد اجتماع بشوید. بیرون بروید و با آدم های مختلف ارتباط برقرار کنید. امروز حس و حال بسیار خوبی دارید. بیرون بروید تا فرد دلخواه خود را بیابید و با هم در مورد علاقه مندی های خود صحبت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

آیا امروز با فرد خاصی قرار ملاقات دارید؟ اگر این طور است، باید انتظار کمی تاخیر از طرف خود یا او را داشته باشید. شما در کارهای روزانه و شغلی خود گرفتار می شوید و مجبورید دیرتر در محل قرار حاضر شوید. یا او دیر می آید. در هر دو صورت، این برای هر دو شما خسته و ناراحت کننده است. اما اجازه ندهید این ناراحتی در روحیه شما تاثیر منفی بگذارد و اخلاقتان عوض شود. با صبر منتظر آمدن او بشوید و بعدازظهر خوبی را با هم تجربه کنید. امروز ناخواسته و بدون هیچ تلاشی در نظر دیگران خواهید درخشید. با فرد مورد علاقه خود نیز مکالمه های شیرین و دوست داشتنی خواهید داشت و از داشتن او خوشحال هستید.

فال روزانه متولدین مرداد

افراط در خوردن و نوشیدن باعث می شود تا حال عمومی بدن شما به هم بریزد و خیلی خوب نباشید. بنابراین، نمی توانید روی مسایل مختلف تمرکز کنید و کارهایتان را به درستی انجام دهید. برای مدیریت کارها، شاید لازم باشد پله‌به‌پله جلو بروید و آهسته اما پیوسته وظایف خود را به انجام برسانید. تلاش کنید تمرکز خود را بر انجام کارها بگذارید تا بدون اشتباه انجام شوند. مطالعه کتاب خوب، یک فنجان چای و لم دادن روی مبل پس از یک روز کاری سخت بسیار دلچسب خواهد بود. اگر امروز را بیرون بروید و در جمع دوستان باشید یا در مهمانی شرکت کنید، نهایت لذت را خواهید برد. حس خوشگذرانی شما امروز بسیار زیاد است و بهتر است از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. لازم نیست امروز هرکس هر حرفی می زند آن را تحلیل کنید، فقط از لحظه های خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

شاید عشقتان از شما دور باشد و حس و حال شما به گونه ای است که دوست داشتید ایکاش در کنار شما باشد. این کاملا طبیعی است اما اجازه ندهید این تفکرات روحیه شما را خراب کنند و افسرده شوید. شما روح هنرمندی دارید، با انرژی و خلاقیت درونی خود کارهای ارزشمند انجام دهید. خود را مشغول کارهایی کنید که از آنها لذت می برید. حتی با ورزش نیز می توانید یک روز شاد را تجربه کنید. بیرون بروید و اجازه ندهید افکار منفی شما را در خود فروببرند. غرق شدن در گذشته ها هیچ نفعی برای شما ندارد. بیرون بروید و با آدم های جدید آشنا شوید. مردم خیلی سریع با شما دوست می شوند و از شما استقبال خواهند کرد. قرار بگذارید و بیرون بروید و تجربه های جدید در زندگی داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز خیلی سرحال نیستید و بیشتر دوست دارید در خانه بمانید. دراز کشیدن و تماشای تلویزیون برایتان جالب تر از بیرون رفتن و گشت زدن در خیابان ها است. اما دوستانتان با شما تماس می گیرند و می خواهند به آنها ملحق شوید. اگر دوست ندارید بروید، خود را مجبور به این کار نکنید. دوستان هم درک خواهند کرد که دوست دارید امروز را استراحت کنید و کمی با خودتان تنها باشید. اما بدانید که روز بسیار روشن و شادی در پیش دارید. اگر دوست دارید حرفی را به فرد دلخواه خود بگویید، امروز بهترین زمان است. فقط باید صادق باشید.

فال روزانه متولدین آبان

دوست نزدیک یا فرد موردعلاقه تان کمی حس غمگینی دارد. او از شما انتظار دارد شانه ای برای گریه هایش باشید و به او دلداری بدهید. این خواسته او را برآورده کنید اما اجازه ندهید رسیدگی به او باعث شود از کارهای خود عقب بمانید. بین این دو مساله تعادل برقرار کنید. به او به اندازه ای که تصور می کنید ارزش دارد، توجه کنید و برایش وقت بگذارید و از بقیه روز برای انجام وظایف خود بهره بگیرید. اگر میان شما و شریک عاطفیتان مشکلی وجود دارد، امروز بهترین زمان برای حرف زدن و برطرف کردن سوتفاهمات است. با حرف خیلی راحت می توانید آنها را برطرف کنید و دوباره در کنار هم لبخند زدن ها را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین آذر

آیا امروز قصد دارید بیرون بروید و خرید کنید؟ شاید در فروشگاه اجناس بسیار شیک و گران قیمت چشم شما را بگیرند و دوست داشته باشید آنها را بخرید. اما پیش از خرید با خود فکر کنید این محصول ارزش این همه پول را دارد. خوب است آدم چیزهایی که می خواهد را به دست بیاورد. اما باید بدانید آیا این چیزی که می خواهید همیشه شما را خوشحال می کند یا یک هوس زودگذر است؟ با تدبیر خرید کنید تا بعدها پشیمان نشوید. امروز می توانید لحظه های بسیار خوبی را در کنار فرد موردعلاقه تان تجربه کنید. با هم بیرون بروید و یک بعدازظهر عالی برای خود رقم بزنید. می توانید سینما یا تئاتر بروید و از لحظه های شاد لذت ببرید.

فال روزانه متولدین دی

آیا امروز منتظر کسی هستید؟ اگر این طور است احتمالا کمی نگرانی خواهید داشت زیرا خانه آن طور که می خواهید تمیز و آماده نیست تا پذیرای یک مهمان باشید. اما با عجله و خیلی سریع همه را آب و جارو می کنید تا دست‌کم ظاهر خانه مرتب باشد. اما خیلی تلاش نکنید. مهمان شما به هیچ وجه به این مسایل اهمیتی نمی دهد. شما می توانید در همان خانه به هم ریخته از او پذیرایی کنید و در کنار هم لحظه های خوبی داشته باشید. ملاقات با افراد متعدد در صدر رویدادهای امروز شما قرار دارند. اگر به دنبال یافتن شریک عاطفی هستید، امروز بهترین فرصت برای این کار است. البته برای جذب او فقط زیبایی ظاهری کافی نیست. باید تفکرات زیبایی هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما از نظر ظاهری بسیار عالی دیده می شوید اما از نظر روحی تعریف چندانی ندارید. از آن روزهایی است که با نگاه در آینه تصور می کنید دارید یک تصویر وحشتناک می بینید و به هیچ عنوان خود را دوست نخواهید داشت. شاید بهتر باشد برای تجدید انرژی کمی بیرون بروید یا ماساژ بگیرید. حتی موهایتان را اصلاح کنید. هر کاری که بتواند شما را به حالت نرمال بازگرداند. در مورد رابطه عاطفی نیز بهتر است اگر ممکن است امروز خیلی سربه سر هم نگذارید. زیرا او نیز مثل شما روحیه حساسی دارد و ممکن است لحظه های تلخی داشته باشید. بهتر است از هم دور باشید تا امروز بگذرد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز، منطق و احساسات لطیف گویا از شما گریزان هستند. خیلی تلاش نکنید تا در این زمینه ها کاری انجام دهید. هر چه بیشتر تلاش کنید، بیشتر گیج می شوید. البته نگران نباشید. این حس های خود را از دست نداده اید. این شرایط کاملا موقتی است. خیلی به آن توجه نکنید و در عوض، از رویدادهای ساده امروز بهره بگیرید. شاید خیلی تمایل به گریه داشته باشید. کمی صبور و آرام باشید. امروز این شهامت را خواهید داشت تا بیرون بروید و با فرد مورد علاقه خود لحظه های خوبی را تجربه کنید. همین کار را انجام دهید. با او قرار بگذارید و با هم بیرون بروید و حرف بزنید و از لحظه ها لذت ببرید.

فال روزانه سه شنبه 21 دی 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 21 دی 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 215 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php