کد خبر : 219848 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

فال روزانه سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز خوش بینی شما در اوج است و فکر می کنید همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت. این شما را قادر می سازد دست به ریسک زده و کارهای بزرگی کنید، ولی یادتان باشد چشم خود را به روی واقعیت ها نبندید. در زندگی …

فال روزانه سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز خوش بینی شما در اوج است و فکر می کنید همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت. این شما را قادر می سازد دست به ریسک زده و کارهای بزرگی کنید، ولی یادتان باشد چشم خود را به روی واقعیت ها نبندید. در زندگی عشقی شما امروز همه چیز می تواند باب میلتان پیش برود، البته به شرطی که خودتان هم بگذارید. اولین قدم این است که آغوش خود را باز کرده و خودتان را برای داد و ستدهای عاطفی آماده کنید. وقتی دستتان جای دیگری بند باشد نمی توانید کسی را در آغوش بگیرید. کارهای بی اهمیت را برای وقت دیگری بگذارید و یادتان باشد که اگر می خواهید به شما محبت باشد باید به همان اندازه به عشق ورزیدن به دیگران مشتاق باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

احساس می کنید که این اواخر روند پیشرفتتان خیلی کند شده و کارها آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی روند. سعی کنید جنبه های مثبت نهفته در این وضعیت را ببینید ولی فعلا دست به هیچ کاری نزنید. امروزتان را با کسی که دوست دارید بگذرانید، ولی اوضاع را خیلی هم رمانتیک نکنید و انتظار نداشته باشید که او هم دقیقا احساسی شبیه به احساس شما داشته باشد. وقتی توجه و محبتی که نیاز دارید و فکر می کنید که لیاقت آن را دارید دریافت نکنید، حس می کنید که تحقیر شده اید. ولی نباید این موضوع را به خودتان بگیرید، شاید طرف مقابلتان اصلا حواسش به این مسئله نباشد و تمرکز کافی را نداشته باشد. در حال حاضر بهتر است بحث های جدی را برای وقت دیگری بگذارد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز دیگران سعی می کنند شما را به شرکت در فعالیت های تازه ای قانع کنند که باعث انحراف تمرکز شما از وظایف و مسئولیت های اصلیتان می شوند. شما به اندازه کافی حواس پرتی دارید، لطفا این کار را هم به این مجموعه اضافه نکنید و به کار خودتان بچسبید تا در پایان روز از این که وظایفتان را انجام داده اید احساس شادی کنید. امروز برای شما روز عشق است. عشق خود را به اطرافیانتان و کسانی که دوست دارید عرضه کنید و خواهید دید که در مقابل پاداشی بزرگ دریافت خواهید کرد. به گردش و جاهای مختلف بروید و اطرافیانتان را به لبخندی زیبا مهمان کنید. نگرانی هایتان را کنار بگذارید، هر چیزی که برای شاد بودن نیاز دارید برایتان فراهم است. بخندید تا جوان بمانید.

فال روزانه متولدین تیر

دلتان می خواهد در کارتان تغییراتی اساسی ایجاد کنید، ولی منطقی تر آن است که احتیاط های همیشگیتان را کنار نگذارید و تنها تغییرات کوچکی که لازم است را انجام دهید. امروز در مورد روابط عاطفی قدرت تصمیم گیری نخواهید داشت و احساس شک و تردید می کنید. در مورد این که چطور باید پیش بروید از خودتان سؤال می پرسید و با تعداد زیاد راه حل های احتمالی خودتان را گیج و سردرگم می کنید. با قدم های کوچک جلو بروید و به یک باره همه چیز را زیر و زبر نکنید. این که با هر حرکت کوچک طرف مقابلتان یک دنیا مفهوم برای این کار او در نظر بگیرید هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. دست از دور باطل زدن بردارید و با مشکلاتتان با منطق روبرو شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

ترسو نباشید و هر کاری که می توانید برای رسیدن به رویاهایتان انجام دهید. شما سلطان جنگل هستید و هیچ نیازی به تأیید دیگران ندارید. جسور باشید و در مورد خواسته هایتان حرف بزنید و آنها را به دست بیاورید. امروز در زمینه عشق و روابط عاطفی همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. در محیط های اجتماعی در پروژه های خلاقانه شرکت کنید. هر چقدر بیشتر با دیگران وقت بگذرانید شب که به رختخواب می روید احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. انرژی دیگران به شما انتقال پیدا کرده و شما را تغذیه می کند. با کسانی که دوست دارید و برای شما ارزشمند هستند وقت بگذرانید تا خودتان هم احساس کنید فرد با ارزشی هستید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز تا می توانید سر خودتان را گرم نگه دارید و ذهن خود را با وظایفی که باید انجام دهید مشغول کنید. با برنامه ریزی کردن برای امروزتان و قرار دادن کارهای زیاد در لیست روزانه و به انجام رساندن آنها در انتهای روز از خودتان و عملکردتان راضی خواهید بود. این دست و آن دست کردن را کنار گذاشته و دست به کار شوید، یک دنیا کار برای انجام دادن دارید. اگر در کاری گیر کردید از این که تقاضای کمک کنید هراسی نداشته باشید. در حال حاضر دوستان و همکارانتان بهترین یاوران شما می توانند باشند. امروز از ریسک کردن ترسی نداشته باشید، گاهی باید راهی را در پیش گرفت که دیگران نرفته اند. با کسانی وقت بگذرانید که احساس خوبی به شما می دهند.

فال روزانه متولدین مهر

این روزها همه چیز خیلی خوب دارد پیش می رود، ولی شما نگران هستید که مبادا این وضعیت به پایان برسد. درست است که هیچ چیز همیشگی نیست، ولی با این فکر ها فقط لذت بردن از روزهای خوبتان را از خود دریغ می کنید. شما در حال حاضر از لحاظ احساسی در اوج قرار دارید. انگار همه چیز دارد به وضعیتی بحرانی می رسد و مسائل کوچکی که در رابطه عاطفی خود نادیده گرفته بودید دارند برایتان دردسر ساز می شوند. حس می کنید طرف مقابلتان می خواهد با شما بدرفتاری کرده و از شما انتقام بگیرد، ولی به احتمال زیاد این تنها تصور ذهنی شما است و چنین چیزی وجود ندارد. خودتان را نگران نکنید، کسی که روبرویتان ایستاده دشمن شما نیست.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است احساس سردرگمی داشته باشید. اگر چنین حالتی داشتید سرعت خود را کم کرده و نفس عمیقی بکشید. عصبانیت و آشفتگی تنها باعث خواهد شد بیهوده دور خودتان بچرخید و راه به جایی نبرید. ذهن و قلبتان هر یک به راهی می روند، سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و خودتان را مجبور نکنید که همین حالا راه حل لازم را برای وضعیت موجود بیابید. این کار تنها حال شما را خرابتر کرده و وقتتان را تلف می کند و هیچ نتیجه ای هم برایتان در بر نخواهد داشت. این که به اشتباهات خود و کارهایی که باید می کرده اید و نکرده اید فکر کنید هم به نظر کار عاقلانه ای نمی آید. تمرکز بر روی تواناییهایتان به جای اشتباهات و کمبودها به شما نیرویی فوق العاده خواهد بخشید.

فال روزانه متولدین آذر

در زمینه کاری تا جایی که می توانید جاه طلبانه هدف گذاری کنید، زیرا هدف هایی که اکنون انتخاب می کنید تمام هفته های آینده شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. کسانی که دوست دارید را در آغوش بگیرید و تا می توانید به آنها محبت کنید. امروز کنترل خود را به دست قلبتان بسپارید و بگذارید شما را راهنمایی کند. با انجام این کار خواهید دید که همه چیز همان طوری که شما می خواهید پیش خواهد رفت. با خوش شانسی و فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند مبارزه نکنید. اگر بخواهید دری را به زور باز کنید آن در گشوده نخواهد شد. به آرامی در بزنید تا درهای روبرویتان خود به خود باز شوند. امروز ذهنتان خیلی خوب کار می کند. کارها را در جهتی مثبت پیش ببرید و به سوی خوشبختی بشتابید.

فال روزانه متولدین دی

امروز به آوای پرندگان گوش کنید. آنها دارند برای شما آواز می خوانند و به شما می گویند که خوشحال باشید. برای انجام کارهایی که باعث شادیتان می شوند وقت بگذارید. با افراد خلاق ارتباط برقرار کنید و در پروژه های که به خلاقیت شما اجازه بروز می دهند شرکت کنید. در حال حاضر تصمیم گیری برایتان کار راحتی نخواهد بود، به خودتان سخت نگیرید و فشار نیاورید، ولی اجازه هم ندهید این وضعیت شما را فلج کند. احساس می کنید که یک نفر می خواهد در راه شما سنگ اندازی کند، ولی حتی اگر اینطور باشد هم با تلاش هایتان می توانید به آنها نشان دهید که نقشه هایشان هیچ نتیجه ای نمی تواند داشته باشد.

فال روزانه متولدین بهمن

نگرشی که دارید می تواند بزرگترین عامل خوشحالی شما باشد، چنانچه نگرشی مثبت داشته باشید و تصمیم بگیرید که موفق باشید و آینده خود را تنها به نتیجه یک موضوع خاص محدود ندانید، هیچ چیز نخواهد توانست جلوی شما را بگیرید. قدرت زیادی در قلب شما نهفته است و امروز این قدرت در روابط عشقی و عاطفی بیشتر از همیشه به کارتان خواهد آمد. امروز روز خیلی خوبی برای برداشتن یک قدم جسورانه در این زمینه می تواند باشد. آتش درونتان گرمتر از همیشه می سوزد، این گرما را با دیگران به اشتراک بگذارید. این گرما همیشه به این شدت نخواهد بود، ولی با اشتراک گذاشتن آن با دیگران باعث خواهید شد که در روزهایی که اوضاع به خوبی امروز هستند تنها نمانید.

فال روزانه متولدین اسفند

خوشبختانه امروز انرژی کیهانی برای شما الهام بخش هدف گیری برای رسیدن به ارتفاعاتی بلند خواهد بود. با این حال باید تلاش کنید که کنترل احساسات خود را از دست ندهید. اگر منطق خود را و توانایی برقراری تعادل در زندگی خود را حفظ کنید خیلی بهتر خواهید توانست از این انرژی استفاده کنید. احساس می کنید که امروز به توجهی بیشتر از همیشه نیاز دارید. ولی یکی از نزدیکانتان هست که نیازش به محبت و توجه حتی از شما هم بیشتر است. این موضوع می تواند در روابط مهم شما تنش ایجاد کند. چنانچه هنوز با کسی رابطه عاطفی برقرار نکرده باشید امروز خیلی راحتتر خواهید بود. بودن در یک رابطه همیشه هم به آن خوبی که از دور به نظر می رسد نیست.

فال روزانه سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 205 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php