کد خبر : 3446 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۲

فال روزانه سه شنبه ۱۸ مهر ۹۱

فال روزانه ۱۸ مهر از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فروردین: امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌کشاند که خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید که پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این کار باید برایتان …

فال روزانه ۱۸ مهر از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه سه شنبه ۱۸ مهر ۹۱

فروردین: امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌کشاند که خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید که پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این کار باید برایتان آسان باشد، چراکه شما همیشه از ایده‌های جدید استقبال می‌کنید، ولی حالا وقتی که می‌بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می‌کنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت کنید اوضاع بدترمی‌شود.
اردیبهشت: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.
خرداد: هم اکنون راه‌های خیلی زیادی برای خلاقیت وجود دارد و این امکان برای شما به وجود آمده که برخی از این روش‌ها را امتحان کنید. امروز تلاش شما برای متفاوت بودن بهتان کمک می‌کند تا در جمع بدرخشید، چرا که شما به روش‌های مختلفی ایده‌های خود را مطرح می‌کنید. اما اگر دیگران فکر کنند یکی از ایده‌های شما باز همه بهتر است شما به دردسر خواهید افتاد، چرا که آن وقت از شما می‌خواهند روی همان یک ایده تمرکز کنید. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که حرف خود را به کرسی بنشانید و همین توانایی اجازه تغییر کردن را به شما می‌دهد.
تیر: اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می‌کشاند. شما فهمیده‌اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید که چگونه نوع تازه‌ای از دوست داشتن را تجربه کنند.
مرداد: امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می‌کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.
شهریور: امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه تان نیست. البته فعالیت‌های روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگ خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می‌کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.
مهر: شما همیشه با رضایت خاطر مسائل پیچیده‌ای که احساسات شما را تحت تاثیر می‌گذارند را می‌پذیرید، اما امروز بیشتر از همیشه مشتاق خطر کردن هستید. درحالیکه به فکر امنیت خود نیز هستید، اعتراف کردن به رفتارهای حاکی از نافرمانی تان می‌تواند باعث راحتی و آسایش خاطر شما شود. این سخن بدین معنی نیست که حالا دنبال امنیت و مکان‌های امن باشید، بلکه باید به منظور داشتن تجربه ای به یاد ماندنی ریسک کردن را بپذیرید.
آبان: امروز جریان هوای شدیدی از سوی خورشید به سمت پلوتو یعنی سیاره بخت شما می‌آید و شما با حس‌هایی که تا بحال برایتان پوشیده بود آشنا می‌شوید و یا بخشی از وجودتان را که به فراموشی سپرده بودید دوباره آشکار می‌شود. اگر نتوانید در مورد این حس‌های جدید خود با کسی صحبت کنید اصلاً اهمیتی ندارد. الان چیزی که مهم است میل و علاقه تان برای رفتن به سفری دور و دراز به تنهایی و فقط مخصوص به خودتان است.
آذر: امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.
دی: شما امروز فواید داشتن دوستانی که شما و شغلتان را حمایت می‌کنند را درک خواهید کرد. امروز وقتی یکی از همکاران بدون هیچ چشم داشتی کار خودش را رها می‌کند تا به شما کمک کند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینکه تظاهر کنید خودتان می‌توانید همه کارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب کمک او را قبول کنید.
بهمن: اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.
اسفند: اگرچه امروز رویاهای شما کاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید از آنها دست بکشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فکر می‌کنید که رویاهایتان کاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی که دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت که با طرفداران خود صحبت می‌کنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه بازدید 372 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php