کد خبر : 225220 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

فال روزانه دوشنبه 19 مهر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز به مسایل ارزشمندی دست پیدا می کنید که باعث افزایش انرژی و اشتیاق شما می شوند. همین موفقیت محرک و مشوقی برای شما می شود تا با انگیزه بیشتر تلاش کنید تا از این مرحله نیز بالاتر بروید. همه فکر، ذهن، روح و دغدغه شما …

فال روزانه دوشنبه 19 مهر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به مسایل ارزشمندی دست پیدا می کنید که باعث افزایش انرژی و اشتیاق شما می شوند. همین موفقیت محرک و مشوقی برای شما می شود تا با انگیزه بیشتر تلاش کنید تا از این مرحله نیز بالاتر بروید. همه فکر، ذهن، روح و دغدغه شما امروز حول محور کار و پیشرفت می گذرد. خیلی حواستان به گزینه ها و حق انتخاب هایی که دارید باشد. این را بدانید که می توانید از میان چند پیشنهاد بهترین آنها را انتخاب کنید. عشق و احساسات نیز در مسیر فانتزی قرار می گیرند و فاصله زیادی میان آنچه می خواهید داشته باشید و آن چه دارید به وجود خواهد آمد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احتمالا روز بدون استراحتی خواهید داشت. تصور می کنید کارهایی را باید انجام دهید اما واقعا نمی دانید چه کاری و چرا. شما ذهن باز، خلاق، منطقی و آینده نگری دارید اما مشغله های بسیار فکری و آینده نامعلوم شما را در یک حالت ناپایدار فکری قرار داده اند. با وجود گزینه های مختلف، دقیقا نمی توانید تشخیص دهید کدام یک را باید انتخاب کنید. اما بدانید با انتخاب هر کدام از راه های پیش رو، می توانید با تلاش مستمر به موفقیت دست پیدا کنید. پس خیلی سخت نگیرید. شاید امروز در مورد رابطه عاطفی خود دچار شک و تردید شوید و فکر کنید رفتارها واقعی نیستند. اما این تصور اشتباه و گذرا است و نباید به آن اهمیت بدهید.

فال روزانه متولدین خرداد

احتمالا امروز تمایل خواهید داشت در زمینه تجارت و کسب و کار با یکی از دوستان خود شریک شوید. تردید نکنید و دست به کار شوید. انرژی های امروز رابطه ارتباطی خوبی برای شما ترتیب داده اند. امروز خیلی راحت می توانید وظیفه هر فرد را به طور واضح مشخص کنید تا در آینده با هم به مشکل برنخورید. مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. امروز با حرف و کلام و جملات عاشقانه می توانید دل فرد مورد علاقه خود را ببرید و او را شیفته خود کنید. قدرت کلامی و تاثیر جملات شما امروز در اوج است و از آن نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر از آن دسته افرادی هستید که تایید و تعریف دیگران بسیار برایتان مهم است و بیشتر کارهای خود را بر این اساس انجام می دهید باید بدانید امروز به این هدف می رسید. امروز در نتیجه سخت کوشی های خود به نتایج بسیار خوبی دست می یابید که نمی توان آنها را نادیده گرفت و به همین دلیل مردم همه به تلاش و هوشمندی شما اعتراف خواهند کرد. این شهرت و تعریف و تمجیدها اعتماد به نفس شما را افزایش می دهند و کمک می کنند تا در آینده نیز موفقیت های بیشتری داشته باشید. امروز احتمال دارد با فرد رویاهای خود ملاقات کنید. اما برای آشنایی با او خیلی عجله نکنید و بگذارید مدتی بگذرد و او را چند بار از دور ملاقات کنید تا اگر واقعا همانی بود که دوست دارید، سپس برای پیشنهاد پا پیش بگذارید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت: عشق، پول و کار. اما با همه اینها باز هم به دنبال اهداف دیگری هستید و مثلا شاید تمایل به ادامه تحصیل داشته باشید. یا به مسایل ماورایی و روحی یا حتی مسایل عرفانی علاقه خاصی پیدا کنید. همه این افکار به ذهن شما هجوم می آورند و دوست دارید همین الان برای ثبت نام در کلاس های آموزشی اقدام کنید. اما عجله نکنید. لازم نیست همین امروز اقدام کنید. به خودتان کمی وقت بدهید ببینید آیا همچنان این تمایلات در دل شما وجود دارند یا خیر. امروز همه مسایل میان شما و فرد مورد علاقه تان کاملا شفاف است و با هم رابطه بسیار خوبی دارید. امروز با هم بیرون می روید و لحظه های شاد و پرعشقی در کنار یکدیگر خواهید داشت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز همه فکر شما را مسایل مالی و سرمایه گذاری در خانه، خرید سهام یا زمین مشغول می کند. مدام با خود بودجه ای که دارید و وام هایی که می توانید بگیرید را حساب و کتاب می کنید تا بدانید چگونه می توانید ارزش آن را چند برابر کنید. امروز فرصت بسیار خوبی برای این کارها است. فکر اقتصادی شما امروز خیلی خوب کار می کند بنابراین با اعتماد به نفس برای پول هایتان تصمیم گیری کنید. شاید در میان کتاب، روزنامه یا مجله ها بتوانید راهکارهای درست این کار را پیدا کنید. یا شاید حتی بهتر باشد با یک کارشناس حرفه ای مشورت کنید. امروز مسایل بسیار مهم و ارزشمندی در مورد عشق متوجه خواهید شد. اینکه فرد دلخواه شما چگونه لباس می پوشد و تا چه اندازه مرتب، دقیق و باهوش است. امروز سرشار از لحظه های شاد و دوست داشتنی است و از داشتن نامزد خود خدا را شکر خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مهر

رویدادهای اجتماعی یا معاشرت های کاری یا دوستانه امروز باعث می شوند تا نگاهتان به دنیا اطراف تغییر کند و در مسیر جدیدی گام بردارید. پیش زمینه های فکری و دارایی های روحی شما دید جدیدی به اطراف و موقعیت ها به شما می دهند و متوجه می شوید در گذشته چه موقعیت های ارزشمندی را از دست داده اید. ارتباطات امروز بیش از هر زمان دیگری شفاف هستند و این بسیار به نفع شمااست زیرا می توانید با درک درست و انتخابمناسب، بیش از پیش به دوستان و اطرافیان نزدیک شوید. اطرافیان تصور م یکنند شما بیشتر مواقع در حال اعتراض و شکایت از اتفاق ها هستید. شاید بهتر باشد امروز کمی به خود کمک کنید و رفتار مناسب تری با فرد مورد علاقه خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز احساس می کنید همه دنیا در دست شما است و قدرت و اعتماد به نفس کافی برای انجام هر کاری را دارید. حس هیجان دوستی شما بسیار بالا است. حتی تا این اندازه که برای تعطیلات جذاب و پرهیجانی همچون ماندن در جنگل یا سفر با قایق برنامه ریزی کنید. سفر رفتن ایده بسیار خوبی است و باعث می شود تا از نظر ذهنی و روحی استراحت کنید و با انرژی بیشتر به زندگی روزمره بازگردید. شاید از نظر احساسی و عاطفی امروز کمی احساس تنهایی داشته باشید و تصور کنید اطرافیان نمی توانند به درستی فانتزی های شما را درک کنند. اما شما هم چندان صادق نیستید و درست در زمانی که کاملا پرانرژی هستید می توانید وانمود کنید بی حوصله و خسته هستید.

فال روزانه متولدین آذر

انرژی های امروز تاثیر بسیاری روی روابط شما دارند. امروز می توانید رابطه صمیمانه تر و دوستانه تری با دیگران داشته باشید و با هم در مسیر اهداف و آرزوهای مشابه گام بردارید. امروز با همه وجود حس اعتماد به نفس و قدرت دارید و این حس زمانی تشدید می شود که در در کارهایتان نیز موفق می شوید. سفر، ماشین جدید یا وسایل لوکس و گران قیمت در طالع امروز شما وجود دارند. در رابطه با نامزد یا همسر خود بسیار مراقب باشید. احتمالا کار بسیار اشتباهی انجام خواهید داد که ممکن است چند روز از دیدن او محروم شوید و شرایط سختی پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز در خانه حکومت می کنید و این مساله بسیار شما را شاد می کند. باید بدانید امروز ملاقات و رفت و آمدهای بسیار به خانه شما وجود خواهد داشت. حتی شاید مجبور شوید بدون هیچ برنامه ریزی یک مهمانی ساده و دوستانه برپا کنید. برای موفقیت در کار و پیشبرد ایده های خود می توانید دست به دامن دعا و نیایش و تمرکز بشوید. با کمی مراقبه می توانید فکرتان را جمع و ایده هایتان را روی کاغذ پیاده کنید. برای اهداف خود برنامه ریزی کنید. امروز متوجه می شوید که مسیری که برای ارتباط و ابراز علاقه به نامزد خود در پیش گرفته اید درست نیست و باید کمی تنوع در کارهایتان ایجاد کنید. ابتدا باید اعتماد به نفس خود را بازیابید و سپس یاد بگیرد با عشق خود چگونه رفتار کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز نامه یا تماس های جالبی به شما خواهد رسید. ممکن است تنظیم قرارداد، پیشنهاد کار جدید یا حتی وقت گذرانی با دوستان باشند. به هر صورت، امروز فعالیت های گروهی خواهید داشت و با افراد بیشتری آشنا می شوید و با دوستان خود رابطه نزدیک تری پیدا می کنید. برای انجام این کارها نیز به تلاش شما نیازی نیست و نیروهای امروز همه این رویدادها را جلوی پای شما قرار می دهند. عشق سابق شما برایشان این سوال پیش می آید که چرا در رابطه های احساسی تا این اندازه سرد و بی احساس هستید و شما هم هیچ کمکی به او نمی کنید و اگر رابطه شما همین طور ادامه پیدا کند مطمئن باشید خیلی زود متوجه می شوید که چه فردی را از دست داده اید و پشیمان خواهید شد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز از نظر مالی و اقتصادی موفقیت خوبی کسب خواهید کرد که موجب غرور شما می شود. این موفقیت در نتیجه سخت کوشی و هوشیاری شما به دست آمده است و به همین واسطه دوست دارید بیرون بروید و همه وسایلی که دوست داشته اید را خریداری کنید. اما عجله نکنید. شما با تلاش به این پول رسیده اید، بنابراین یک شبه آن را هدر ندهید و وسایلی که واقعا نیاز ندارید را نخرید. اطرافیان اعتقاد دارند شما بسیار خیال پرداز هستید اما خودتان بیشتر دوست دارید به جادو و جمبل فکر کنید. امروز به فردی که مدت ها است با او در ارتباط هستید احساس نزدیکی بیشتر خواهید داشت و باعث می شود تا قرار ملاقاتی با هم تنظیم کنید و بیرون یا رستوران بروید.

فال روزانه دوشنبه 19 مهر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 19 مهر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 194 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php