کد خبر : 257286 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

فال روزانه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸

فال روزانه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! متولدین فروردین: امروز می توانید خودتان را برای به وجود آمدن تغییراتی مثبت در زندگی عاطفیتان آماده کنید. این تغییرات در نتیجه ی تغییراتی درونی در وجود خود شما هستند که در اثر افزایش …

فال روزانه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸

فال روزانه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

متولدین فروردین:

امروز می توانید خودتان را برای به وجود آمدن تغییراتی مثبت در زندگی عاطفیتان آماده کنید. این تغییرات در نتیجه ی تغییراتی درونی در وجود خود شما هستند که در اثر افزایش اعتماد به نفس شما به وجود آمده اند. علاوه بر این، شما حس و حال بسیار خوبی دارید و ظاهرتان حتی از درونتان هم بهتر است. وقتی شما در چنین شرایطی باشید تعجبی ندارد که طرف مقابلتان نیز واکنشی مثبت نسبت به این تغییرات شما نشان دهد. از این شرایط بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و کمی با هم وقت بگذرانید. امروز هنگام آشپزی و یا استفاده از هر چیز داغی مواظب خودتان باشید، در غیر این صورت احتمال اینکه خودتان را بسوزانید زیاد خواهد بود.

متولدین اردیبهشت:

شما امروز احساسی بسیار خوب و ظاهری حتی بهتر از آن دارید، اما وقتی به دور و بر خانه تان نگاه می کنید به نظرتان می آید که ظاهر خانه تان با ظاهر خودتان هماهنگی ندارد و به اندازه ی لازم خوب نیست. امروز می تواند روز بسیار خوبی برای شروع تغییر در خانه و محیط زندگیتان باشد. لازم نیست به فکر خرید اشیای گران قیمت بیفتید. در ابتدای راه با تمیز کردن گوشه و کنار خانه تان به طور عمقی شروع کنید. وقتی همه جا را تمیز کرده و از شر وسایل اضافی راحت شدید می توانید به فکر تغییرات بزرگتر و جدی تر بیفتید. امروز از وقت تلف کردن در محل کارتان لذت بسیاری می برید و حتی دوست دارید همکارانتان را نیز با خود همراه کنید. بهتر است مواظب باشید مورد خشم رئیستان قرار نگیرید.

متولدین خرداد :

امروز در یک کلاس و یا کارگاه آموزشی مرتبط با کارتان ثبت نام کنید. شرکت در این دوره و یا کارگاه آموزشی می تواند زندگی حرفه ایتان را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد. یک کلاس کوتاه مدت کامپیوتر می تواند همان چیزی باشد که شما برای پیشرفت حرفه ایتان به آن نیاز دارید. استعدادهای هنری خودتان را هم دست کم نگیرید. شما می توانید با استفاده از این استعدادها حرفه تان را هم گسترش دهید. اگر موضوعی ذهنتان را به خود درگیر کرده است فکر نکنید با پرت کردن حواس خودتان و سرگرم شدن با مسائل پیش پا افتاده و روزمرگی می توانید از مسائل مهمی که ذهنتان را درگیر کرده اند فرار کنید، با مشکلاتتان روبرو شوید و راه حلی منطقی برای آنها پیدا کنید.

متولدین تیر :

شما این اواخر خیلی کار کرده اید و به خودتان فشار آورده اید، اما امروز بالاخره پاداش این زحمات خود را دریافت خواهید کرد و نتیجه ی زحماتتان را خواهید دید. مذاکرات در مورد آغاز پروژه ای که برایتان از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است بالاخره دارند به نتیجه می رسند و با طرف مقابلتان به توافق می رسید. آنهایی که همیشه شما را دلسرد می کرده اند و انرژی منفی به شما منتقل می کرده اند امروز با دیدن نتیجه ی کارتان با تحسین و احترام به شما نگاه خواهند کرد. اگر به چیزی حساسیت دارید امروز از آن روزهایی است که حساسیتتان اوج خواهد گرفت، پس اگر داروی خاصی مصرف می کنید از صبح زود دارویتان را بخورید.

متولدین مرداد :

امروز شما در حال و هوای عاشقی هستید. اگر هنوز عاشق نشده باشید امروز فرصت پیدا کردن عشق زندگیتان و نجات یافتن از تنهایی به سراغتان آمده است. شما با یک نفر آشنا خواهید شد که شما را از خود بیخود می کند و با تمام وجودتان عشق را احساس خواهید کرد. امروز اگر قرار است پولی را به حساب کسی واریز کنید حوساتان را خوب جمع کنید، در غیر این صورت ممکن است پول را به حساب شخص اشتباهی وارد کرده و یا مبلغی اشتباه را وارد کنید. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که در هر معامله و هر کاری که باید پولی را پرداخت کنید، حتما از طرف مقابلتان رسید دریافت کنید.

متولدین شهریور :

شما روحی سخاوتمند دارید و اگر امروز احتیاط کافی نداشته باشید این سخاوت ذاتی می تواند شما را به دردسر بیندازد. شما وقتی پولی به دست می آورید و یا حتی با خبر می شوید که قرار است پولی به دستتان برسد شروع به خریدن هدایای مختلف برای دوستان و خانواده تان می کنید. نمی شود شما را به خاطر این ویژگی های ذاتی سرزنش کرد، اما راه های بهتر و البته کم خرج تری هم برای نشان دادن محبتتان به عزیزانتان وجود دارند. امروز ممکن است بین شما و پدر و مادرتان بحث هایی پیش بیایند. حتی اگر فکر می کنید که آنها شما را درک نمی کنند بهتر است خیلی مواظب حرف ها و رفتار خودتان باشید و یادتان باشد که چه کسی در برابرتان ایستاده است.

متولدین مهر :

امروز تمام فکر و ذکر شما موفقیت در زمینه ی حرفه ای است و هیچ هدف دیگری برایتان اهمیت ندارد. با این حال چیزهای دیگری، از جمله مسائل حانوادگی، هستند که باعث پرت شدن حواس شما شده و نمی گذارند روی کارتان تمرکز کنید. به جای این که تمام توان و انرژی خود را صرف کار و مادیات کنید بهتر است زمان بیشتری را صرف خانواده و عزیزانتان کنید. فاصله بین رویاهایتان با واقعیت ممکن است آنقدر زیاد باشد که حتی ندانید برای رسیدن به آنها از کجا باید شروع کنید. به جای اینکه با داشتن انتظار بیش از اندازه از خودتان و بلند پروازی بیش از حد، اهدافتان را منطقی انتخاب کنید و مرحله به مرحله پیش بروید.

متولدین آبان :

شما آرزو دارید که ای کاش می توانستید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، اما متوجه محدودیت هایی که در مسیرتان قرار گرفته و مانع پیشرفت شما می شوند نیز هستید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن ها را به واقعیت بدل کنید و وقتتان را با این کار هدر دهید سعی کنید هر چیزی که با واقعیت در تضاد است را فعلا کنار گذاشته و روی واقعیت ها تمرکز کرده و نگرشی منطقی داشته باشید. به جای این که باانتقاد کردن از خودتان اعتماد به نفس خود را از بین ببرید روی پیشرفت هایی که این چند وقت اخیر داشته اید تمرکز کنید. شروع کردن روزتان با کمی تأیید و تحسین از خودتان و کارهایی که کرده اید روحیه و انگیزه لازم برای رسیدن به مقصد را به شما خواهد داد.

متولدین آذر :

درست است که این روزها خیلی ها می گویند «خواستن توانستن است» و «شما با قدرت فکرتان می توانید هر کاری را انجام دهید»، اما گاهی غیر ممکن را نمی توان با قدرت اراده و انرژی مثبت هم ممکن کرد. اعتماد به نفس شما قابل تحسین است، اما برای رسیدن به اهداف جاه طلبانه تان کافی نیست و شما به چیزی فراتر از تفکر مثبت نیاز دارید. شما در یکی از نقاط عطف رابطه عاطفیتان قرار گرفته اید و باید تصمیم بگیرید یا یک قدم جلوتر رفته و این رابطه را جدی تر کنید و یا عقب نشینی کرده و خودتان را به احساس امنیتی که به دنبالش هستید برسانید. مواظب باشید، زیرا امروز اگر منطقتان را به کار نگیرید ممکن است تصمیمات و انتخاب های اشتباهی داشته باشید.

متولدین دی :

امروز قدرت تخیل و خلاقیت شما به اوج خود رسیده است و می توانید این توانایی های خود را به صورتی مفید و کاربردی در محل کارتان مورد استفاده قرار داده و با نتایجی که به دست می آورید همکاران و رؤسای خود را تحت تأثیر قرار دهید. شخصی که دوست دارید از شما دور شده است و این موضوع شما را دلتنگ و دلگیر کرده است. شما دارید با خودتان فکر می کنید که او دیگر دوستتان ندارد و این بعد مکانی احساس او را نیز از بین برده است. کمی منطقی تر برخورد کنید و دست از قضاوت کردن بردارید. این احساسات منفی شما فقط از دلتنگی ریشه می گیرند و همین که عشقتان را ببینید همه ی این افکار را فراموش خواهید کرد.

متولدین بهمن :

امروز تکمیل پروژه ای که در محل کارتان باید به انجام برسانید کاری بسیار دشوار و پیچیده به نظر می رسد. شاید در شرایط عادی این موضوع برایتان اهمیت چندانی نداشته باشد، اما امروز شما متوجه اهمیت بسیار زیاد این موضوع هستید و می دانید هر کاری که الان بکنید و هر تصمیمی که بگیرید اثرات ملموسی روی ماه های آینده و حتی بیشتر خواهد داشت. با وجود این که ممکن است از انتخاب های فعلی خودتان مطمئن باشید بهتر است امروز به احساسات درونی خود اعتماد چندانی نداشته باشید، چرا که این کار ممکن است شما را دچار مشکل کند. منطق خود را به کار گرفته و تکیه به حس ششمتان را برای روز دیگری بگذارید.

متولدین اسفند :

امروز ذهن شما قدرت بسیار زیادی پیدا کرده است و هر اطلاعاتی که وارد مغزتان شوند دیگر راه فراری پیدا نخواهند کرد و همان جا باقی خواهند ماند. از این فرصت استفاده کرده و اگر می خواهید چیزی را یاد گرفته و یا درسی را بخوانید از این قدرت فوق العاده ای که در اختیار دارید بهره ببرید. امروز پیش رفتن بر اساس برنامه قبلیتان ممکن است کاری دشوار و همراه با چالش باشد، زیرا هر جایی که نگاه می کنید فرصت ها و موقعیت های زیادی را می بینید که شما را به سوی خود فرا می خوانند. با وجود این که می دانید برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید، ولی مثبت اندیشی فعلیتان باعث می شود کارها به نظرتان آسانتر بیایند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 351 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php