کد خبر : 157477 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

فال روزانه دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان …

فال روزانه دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴فال روزانه دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

طبیعتاً شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان کردن مقصودتان را تحسین کنند، اما آنها کاملاً شما را تأیید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم… یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شوند که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می‌بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

فال روزانه متولدین مرداد

کار کردن امروز کاری بس پیچیده است چرا که شما آرزو می کنید کاش از شر کارهای تکراری روزمره خلاص می شدید و به کار دیگری می پرداختید. احساسات قدرتمندی در زیر سطوح ظاهری وجودتان کمین کرده اند و شما از این می ترسید که آنها روزی حالت انفجار پیدا کنند و به ضمیر هوشیار شما بیایندو دیگران بتوانند آسیب پذیری و بی تجربگی شما را ببینند. دو سیاره حاکم شما یعنی مریخ و پلوتون آماده اند که با آن بجنگند مگر اینکه شما به قدر کافی قوی باشید تا به جای تمرکز روی تاریکی ها به روشنایی ها فکر کنید. در این روزها شما بهتر است که تونلی در این تاریکی ها ایجاد کرده و بعد از آن سختی ها تمام خواهند شد.

فال روزانه متولدین شهریور

شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود.

فال روزانه متولدین مهر

سیاره بخت شما یعنی ونوس به ششمین خانه تان یعنی خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین آبان

یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

فال روزانه متولدین دی

 

: امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 166 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php