کد خبر : 255621 تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۲:۱۷

فال روزانه جمعه 24 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین این طور به نظر می رسد که تعادل زندگیتان کاملا به هم ریخته است، اما امروز فرصت بسیار خوبی است تا به طور جدی به این وضعیت فکر کرده و ببینید اولویت های اصلیتان در زندگی چه چیزهایی هستند. شما باید وقت بیشتری برای خود گذاشته و …

فال روزانه جمعه 24 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین

این طور به نظر می رسد که تعادل زندگیتان کاملا به هم ریخته است، اما امروز فرصت بسیار خوبی است تا به طور جدی به این وضعیت فکر کرده و ببینید اولویت های اصلیتان در زندگی چه چیزهایی هستند. شما باید وقت بیشتری برای خود گذاشته و زمان بیشتری را به سلامتی و ورزش اختصاص دهید. بهتر است در کار دیگران دخالت نکنید و سرتان به کار خودتان باشد و سکاندار زندگی خودتان باشید. مسائل زیادی در زمینه روابط عاطفیتان وجود دارند که باید مورد رسیدگی شما قرار بگیرند، پس کاری به کار دیگران نداشته باشید و تا فرصت هست با شریک زندگیتان به صحبت در رابطه با این مسائل بپردازید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما از این که بتوانید به دیگران کمک کنید لذت می برید، اما امروز از آن روزهایی است که شانه هایتان را با بی تفاوتی بالا انداخته و بگویید «به من هیچ ربطی ندارد»! شما آنقدر برای خانواده و دوستانتان از خود مایه گذاشته اید که آنها این خوبی های شما را به چشم انجام وظیفه می بینند و اگر یک روز باب میل آنها رفتار نکنید شاهد واکنش های تندی از جانب آنها خواهید بود. امروز فرصت خوبی است برای این که این اشتباهشان را به آنها یادآوری کنید. خودتان را نسبت به هر شخص و هر چیز دیگری در اولویت قرار داده و از روز تعطیلتان نهایت لذت را ببرید. شما نسبت به خودتان هم مسئولیت هایی دارید که گاهی آنها را فراموش می کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز تماس های تلفنی و پیام های بیشماری دریافت خواهید کرد که پاسخ دادن به همه ی آنها برای شما کار چندان راحتی نخواهد بود. فکر نکنید که مجبور هستید به تک تک این پیام ها و تماس ها پاسخ بدهید. اولویت های اصلی خود را تعیین کرده و پیش از هر کار دیگری به آنها بپردازید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تمام روز تعطیل خود را با کارهایی که هیچ علاقه ای به انجام آنها ندارید بگذرانید. امروز هر چقدر هم که فکر کنید باهوش و نابغه هستید نمی توانید مانعی که سر راهتان قرار گرفته است را دور بزنید و باید با آن مواجه شده و راه حلی مناسب برای مقابله با آن پیدا کنید تا برای همیشه از شرش راحت شوید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ذهن شما به شکل فوق العاده ای قوی شده است و هر اطلاعاتی که دریافت می کند را با قدرت تمام به خود جذب می کند. فقط بهتر است مواظب باشید از صحت اطلاعاتی که کسب می کنید اطمینان حاصل کرده و ذهن خود را با اطلاعات بی ارزش و بی اساس پر نکنید. اگر لازم دانستید در مورد شنیده هایتان تحقیق و بررسی کرده و هر آنچه می شنوید را کورکورانه نپذیرید. احساس می کنید بین شما و اعضای خانواده و نزدیکانتان فاصله افتاده است و این احساس باعث می شود نتوانید از هیچ کاری لذت ببرید و یا ذهنتان را روی هیچ کاری متمرکز کنید. اجازه ندهید این احساس شما را از آنها دورتر کند و از روز تعطیلتان استفاده کرده و به دیدن آنها بروید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز فشار و استرس زیادی که احساس می کنید ممکن است باعث شود در خوردن،آشامیدن و یا پول خرج کردن زیاده روی کنید. این کارها هیچ مشکلی از شما حل نخواهند و در واقع با این رفتارها دارید از مشکل واقعی خود فرار می کنید، در حالی که تا وقتی با مشکل خود مواجه نشوید از آن رهایی نخواهید یافت. به جای این کارها با کمی پیاده روی، دعا و یا مدیتیشن سعی کنید خودتان را آرام کنید تا آمادگی و آرامش لازم برای رویارویی با مشکلات خود را بیابید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما بیش از اندازه به خودتان سخت می گیرید. اگر طی چند روز گذشته کارها دقیقا باب میل شما پیش نرفته اند اصلا به این معنی نیست که شما کم گذاشته اید و به اندازه ی کافی تلاش نکرده اید پس خودتان را سرزنش نکنید. شاید در رسیدن شما به نتیجه ی مورد نظرتان تأخیری پیش آمده باشد، اما قطعا در نهایت به خواسته خود خواهید رسید. امروز ایجاد تعادل در روابطتان همچون معمایی پیچیده است. دلتان می خواهد حد و حدود را در رابطه هایتان مشخص کنید، ولی پیروی کردن از این قانون ها در حال حاضر برای خودتان نیز کار ساده ای نخواهد بود. البته وضعیت به آن بغرنجی که خودتان فکر می کنید هم نیست، پس آرامش خود را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز حس ششم شما خیلی قوی شده است و صدایی از درون سعی در راهنمایی شما دارد. شاید پیش از این چنین چیزی را تجربه نکرده باشید، اما بهتر است تمام سعی خود را به کار بگیرید تا بیشترین بهره ی ممکن را از این موقعیت ببرید. اگر مجبور باشید در این روز تعطیل به محل کارتان بروید، پیشنهادهایی که برای بهتر شدن اوضاع می دهید نتایج غیر قابل باوری خواهند داشت و رئیستان شما را به خاطر خلاقیتی که از خود نشان می دهید مورد تحسین قرار خواهد داد. امروز در زمینه روابط عاطفی می تواند برای شما روزی جادویی باشد. از قدرتی که در اختیار دارید استفاده کنید و سحر و جادوهای خود را به کار انداخته و با اعتماد به غریزه خود طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید.

فال روزانه متولدین آبان

درست است که امروز روز تعطیل است و اشکالی ندارد اگر گاهی در روزهای تعطیل به خودتان استراحت داده و حساسیت کمتری نسبت به رژیم غذایی خود نشان دهید، اما باید مواظب باشید که در خوردن و آشامیدن بیش از اندازه زیاده روی نکنید. اگر فکر می کنید که این پرخوری از روی استرس و فشار عصبی است بهتر است راه بهتری برای تخلیه ی آن پیدا کنید. به عنوان مثال پیاده وری در هوای زیبای بهاری می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای دست یافتن به آرامش باشد. سعی کنید نسبت به دوستی که به تازگی بین شما و او دلخوری به وجود آمده است، مهربان تر و آرام تر از همیشه رفتار کنید تا ناراحتی ایجاد شده بین شما برطرف شود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید سعی کنید صبر و حوصله ی خود را کمی بالا ببرید، به ویژه اگر مجبور باشید در ین روز تعطیل به محل کارتان بروید. درست است که شما ترجیح می دهید روز تعطیل را در خانه و کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید را در خانه و کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید، اما باید تلاش کنید به اعصاب خود مسلط باشید. نفس های عمیق بکشید و اگر نمی توانید اوضاع را تغییر دهید سعی کنید شرایط موجود را پذیرفته و با آن کنار بیایید. امروز احساس تنبلی می کنید، ولی قبل از آن که خیلی دیر شود می توانید دست به کار شده و خودتان را از عواقب آن نجات دهید، البته حتی اگر کارهایتان را انجام ندهید هم به مشکل خاصی برنخواهید خورد.

فال روزانه متولدین دی

امروز برای شما یک روز همراه با بحران های درونی خواهد بود. ذهنتان درگیر عقاید و باورهایتان شده است فکر می کنید که باید یک تجدید نظر اساسی در افکار و عقاید خود بکنید. اگر قصد دارید که زندگی خوبی داشته باشید و احساس خوشبختی کنید وقت آن رسیده است که برخی تغییرات اساسی را در زندگی خود ایجاد کنید. زیاد عجله نکنید و پیش از هر اقدامی همه جوانب را به دقت در نظر بگیرید. امروز قادر نخواهید بود از زیر بار سنگین مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته شده اند فرار کنید. کافی است قانون بازی را بپذیرید و محدودیت هایتان را قبول کنید و مسئولیتی بیش از حد توانتان نپذیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما باید به خودتان تکانی بدهید و دست از نا امیدی بردارید. چرا با دقت بیشتری به زندگی خود نگاه نمی کنید؟! شاید خودتان فکر کنید که اوضاع چندان خوب نیست و از وضعیت فعلیتان راضی نباشید، اما زندگی شما خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید. کمی منطقی تر فکر کنید و نعمت هایی که دارید را به دقت بشمارید تا خودتان هم به این واقعیت پی ببرید. در رابطه شما تغییراتی دارد ایجاد می شود و از این که تمام حقایق مربوط به احساسات طرف مقابلتان را بدانید مطمئن نیستید. اگر چیزی نگرانتان کرده است موضوع را با عشقتان در میان بگذارید و اجازه ندهید شک و تردید ذهنتان را مسموم کند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز اوضاع چندان باب میل شما نیست و اگر احتیاط نکنید ممکن است خونسردی خود را از دست داده و رفتارهای اشتباهی از خود نشان دهید. شاید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان با کارها و رفتارهای خود روی اعصاب شما پیاده روی کند و شما تحریک شوید که واکنش تندی از خود نشان دهید، اما به شدت به شما توصیه می کنیم که به اعصاب خود مسلط باشید و رفتارهای این شخص را به دل نگیرید. اگر نمی توانید با دیگران کنار بیایید از آنها فاصله بگیرید و در خانه و یا در اتاق خودتان بمانید و درها را ببندید. امشب سعی کنید کمی زودتر بخوابید تا بتوانید فکر خود را آرام کرده و از جو ناآرامی که به امروز حاکم است دور شوید.

فال روزانه جمعه 24 فروردین 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 24 فروردین 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 480 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php