کد خبر : 218327 تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۳:۱۳

فال روزانه جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز به احتمال زیاد اوضاع رو به راه خواهد بود. مسیر درست را در پیش گرفته و با اطمینان جلو بروید، اگر از راهی که باید بروید منحرف شوید ممکن است کسی یا چیزی شما را به صورت جدی مورد مؤاخذه قرار دهد. نیروهای قدرتمندی در …

فال روزانه جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به احتمال زیاد اوضاع رو به راه خواهد بود. مسیر درست را در پیش گرفته و با اطمینان جلو بروید، اگر از راهی که باید بروید منحرف شوید ممکن است کسی یا چیزی شما را به صورت جدی مورد مؤاخذه قرار دهد. نیروهای قدرتمندی در کار هستند که به نفعتان است به جای این که در مقابل آنها بایستید با آنها همگام شوید. ذهن خود را روی حقیقت و جنبه هایی از آن که با روح شما هماهنگی دارند متمرکز کنید. نیازی نیست که همه افکار و احساساتتان را به زبان بیاورید، برخی حرف ها را بهتر است برای خودتان نگه دارید. مواظب باشید که هیجانتان به منطقتان غلبه نکند و با ریسک کردن زیادی شانس خود را به خطر نیندازید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احساس می کنید که انگار دارید روی یک طناب راه می روید و یک قدم اشتباه کافی است تا به پایین سقوط کنید. این همه فشار به خودتان وارد نکنید. بدون آنکه هیچ لزومی داشته باشد هر مسئله ای را برای خودتان تبدیل به موضوع مرگ و زندگی می کنید. اگر اصرار داشته باشید که چیزها را پیچیده تر ا آنی که هستن بکنید کسانی که می خواهند به شما کمک کنند را از خود دور خواهید کرد. اصلا لازم نیست اینقدر به خودتان سخت بگیرید. اگر به شرکت در فعالیتی وسوسه انگیز دعوت شدید یادتان باشد که تعهدات خود را فراموش نکنید و محدودیت هایی که دارید را در نظر بگیرید . کاری نکنید که کسی که دوست دارید از شما ناراحت شود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است کسی یا چیزی شما را ترسانده و کاری کند که بخواهید جا بزنید. اما در واقع این فرد یا موقعیت دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید تا کاری که باید انجام دهید را به انجام برسانید. فرصت های زیادی برای شما به وجود خواهند آمد هر چند که تشخیص آنها کمی سخت است و حتی برخی از آنها کمی غلط انداز خواهند بود، ولی شما قدرت تشخیص آنها را خواهید داشت. به این که برای برداشتن قدم بعدی در مسیر زندگی آماده هستید اطمینان داشته باشید. نگرانی در مورد آینده ممکن است ذهن شما را درگیر کند، ولی چنانچه در مورد برنامه ریزی های فعلیتان انعطاف پذیر باشید هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

فال روزانه متولدین تیر

در زیر ظاهر آرام ارتباطات شما چالش قدرت در جریان است؟ اولین عکس العمل شما به احتمال زیاد ناراحت شدن و سرسختی بیشتر در دیدگاهتان خواهد بود. این که خونسردی خودتان را حفظ کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. باید بپذیرید که دیگران آزاد هستند که نقطه نظرات متفاوتی داشته باشند. به جای این که برعلیه آنها کار کنید همراه با آنها باشید. اگر خیلی نظرات دیگران برایتان غیرقابل قبول هستند خودتان را کنار بکشید. این از آن حالت هایی نیست که شما به طور عادی داشته باشید، پس برای یک روز هم که شده از این فرصت استفاده کنید تا به رضایت احساسی بسیار ارزشمندی برسید که اثر آن تا مدت ها باقی خواهد ماند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز همزمان به هزار چیز فکر خواهید کرد و دلتان می خواهد هزار کار مختلف را انجام دهید. امروز روز خیلی خوبی برای انجام کارهایی که دارید می تواند باشد و خواهید توانست همزمان چندین کار مختلف را به انجام برسانید، پس با اعتماد به نفس پیش بروید. فقط یادتان باشد که هر کاری را به طور کامل انجام دهید و هیچ کاری را نصفه و نیمه و یا ناقص انجام ندهید. دیگران کارهایتان را خواهند دید، پس کارهایی بکنید که باعث افتخار شما خواهند شد. اگر نتوانید رهبری گروهی که در آن هستید را به دست بگیرید به احتمال زیاد آن را ترک خواهید کرد، ولی امروز با گفتن نقشه هایتان به افرادی که به شما اعتماد دارند به احتمال زیاد از حمایت آنها بهره مند خواهید شد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز احساسات شما در اوج قرار دارند. یکی از جنبه های کلیدی امروز ارتباطات هستند و تأثیر بسیار زیادی در روز شما خواهند داشت. امروز همه به دنبال به دست آوردن اطلاعات مختلف هستند، پس قبل از اعلام کردن اطلاعاتی که دارید از صحت آنها اطمینان کامل حاصل کنید. تعهد شما به حقیقت و راستی باعث می شود که همه احترام بسیار زیادی به شما بگذارند. دوست ندارید خیلی به دیگران تکیه کنید زیرا می ترسید پای عمل که رسید آنها پشتتان را خالی کنند. پس خودتان ستاره داستانتان باشید و نگذارید دیگران نقشتان را از شما بدزدند. اکنون زمان درخشش شما فرا رسیده است، پس تا می توانید بدرخشید.

فال روزانه متولدین مهر

حساسیت افراد به موقعیت های خاص را دست کم نگیرید. شاید برایتان بهتر باشد که در چنین روزی تا جای ممکن از دیگران فاصله بگیرید. هر چند شما خودتان خیلی منطقی و بدون این که درگیر مسائل احساسی شوید می توانید با موقعیت های مختلف روبرو شوید، دیگران خیلی زود حرف هایتان را به خودشان گرفته و از شما دلخور خواهند شد. برخی از این افراد برای شما اهمیت بسیار زیادی دارند، پس به نیازهای آنها توجه کرده و سعی کنید دلشان را به دست آورده و با آنها با احترام رفتار کنید. امروز پیش رفتن بر اساس برنامه ای که دارید کار ساده ای نخواهد بود، زیرا اتفاقات غیر مترقبه این امر را تقریبا غیر ممکن می سازند. ولی خودتان را اصلا برای این موضوع ناراحت نکنید، کنترل بعضی چیزها از دست شما خارج است.

فال روزانه متولدین آبان

مورد بحث و مذاکره قرار دادن موضوعات مختلف با دوستانتان تمرین خوبی برای شما می تواند باشد. به جای این که سعی کنید همه مشکلات را خودتان حل کنید و با فکر کردن به آنها خودتان را دیوانه کنید، مشکلتان را با دیگران در میان گذاشته و نظر آنها را در مورد مشکل خود جویا شوید. همین که به آنچه عذابتان می دهد اعتراف کنید مشکلتان تا حدود زیادی حل خواهد شد. از داشتن مخاطبانی که با دقت به حرفتان گوش می دهند لذت ببرید. تغییرات مثبتی در انتظار شما هستند، دست از قوانین نخ نما شده بردارید و پذیرای این تغییرات باشید. به جای این که تنها به فکر برطرف کردن نیازهای خودتان باشید سیاستی را در پیش بگیرید که به نفع همه باشد.

فال روزانه متولدین آذر

تماس خود را با دوستانی که شما را در جریان آخرین فعالیت های فرهنگی قرار می دهند حفظ کنید و با آنها در این فعالیت های جالب همراه شوید. به یک موزه بروید، آخرین نمایشگاه نقاشی را ببینید و یا به یک کنسرت بروید. این فرصت به شما امکان این را خواهد داد که هم تفریح کرده و هم افکار و ایده های خود را بیان کرده و بازخورد دوستانتان را ببینید. فقط یادتان باشد که این مکالمات به غیبت کردن و دخالت در کارهای دیگران منتهی نشوند. اعتماد به نفس کاذب باعث می شود که به طور بی ملاحظه ای انرژی خود را صرف کاری کنید که در دراز مدت هیچ نفعی به حال شما نخواهد داشت. ریسک کردن تنها در صورتی خوب است که ابتدا همه جوانب را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین دی

احساس می کنید که افراد کمی شما را درک می کنند. حتی اگر در مورد آنچه که در افکارتان می گذرد و احساساتتان با دیگران حرف بزنید باز هم به نظر می رسد که آنها بیشتر به فکر خودشان هستند و حرف های شما اهمیت چندانی برای آنها ندارد. تنها خودتان هستید که می توانید احساستان را درک کرده و حال خودتان را خوب کنید. لازم نیست همه شما را درک کنند، این که دیگران همه چیز را در مورد شما ندانند شما را برای آنها جذابتر خواهد کرد. با کسی که احتمال دارد در انجام کاری با شما شراکت کند در مورد ایده ها و نقشه هایتان حرف بزنید، حتی اگر آمادگی کامل برای اجرای آنها را نداشته باشید هم این کار باعث ایجاد تمایل به همکاری با شما خواهدشد.

فال روزانه متولدین بهمن

حال و هوای شما امروز کاملا به افرادی که در اطرافتان هستند و موقعیت هایی که در آنها قرار دارید بستگی خواهد داشت.یک لحظه بالای ابرها خواهید بود و لحظه بعد از آن بالا به زمین خواهید افتاد و احتمال این که حد وسطی برای حالتان وجود داشته باشد خیلی کم است. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید بکنید این است که با افرادی که نگرش مثبتی دارند و راه حل های مفیدی برای مشکلاتتان می توانند داشته باشند همراه شوید. امروز ایده های زیادی در سر دارید و همکارانتان شما را به عمل کردن به آنها تشویق می کنند، ولی باید مواظب باشید که ابتدا جزئیات نقشه تان را خوب بررسی کنید. مواظب باشید دیگران ایده هایتان را ندزدند.

فال روزانه متولدین اسفند

سعی کنید امروز روی یک موضوع بیش از اندازه وقت نگذارید، وگرنه ممکن است آنقدر درگیر این موضوع شوید که رسیدگی به هر موضوع دیگری برایتان غیر ممکن شود. هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام داده و سپس به سراغ کار بعدیتان بروید و روی یک کار بیش از اندازه وقت نگذارید. شما تمرکز بسیار بالایی دارید و می توانید به کارهای زیادی با موفقیت رسیدگی کنید. در حال حاضر زندیتان پر از هیجانات و اتفاقات غیر منتظره است، ولی این وضعیت به دلیل بی ثباتی که دارد اصلا برای شما خوشایند نیست. این اواخر به اندازه کافی در کارتان گره افتاده است و اصلا تمایلی به تأخیر بیش از این ندارید. این بی میلی شما باعث می شود که نقشه هایتان را تقویت کرده و با موفقیت پیش بروید.

فال روزانه جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 153 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php