کد خبر : 106298 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۱۶

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز گویا در یک شبکه روانشناسی قرار می گیرید. با انرژی هایی که به شما منتقل می شوند، می توانید به خوبی احساسات دیگران را درک کنید. اگر حدس یا پیش بینی های در مورد مساله ای داشتید، حتما …

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳فال روزانه امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز گویا در یک شبکه روانشناسی قرار می گیرید. با انرژی هایی که به شما منتقل می شوند، می توانید به خوبی احساسات دیگران را درک کنید. اگر حدس یا پیش بینی های در مورد مساله ای داشتید، حتما بر اساس آن رفتار کنید. این فرصت شما را در مسیری قرار می دهد که تاکنون نبوده اید و می توانید کشفیات جدیدی داشته باشید. امروز می توانید حلال مشکلات دیگران باشید و این روحیه بسیار خوبی به شما می دهد. امروز اگر در مورد مسایل عاشقانه زیاد رویاپردازی کنید، شاید کمی ناامید شوید. احساسات شما چندان شفاف نیستند و شما همچون اسفنجی می مانید که هر چیزی را به خود جذب می کند. شاید بد نباشد امروز را به حرف زدن در مورد مشکلاتتان اختصاص دهید و سوتفاهمات را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

آیا در این اواخر بیشتر از اینکه دهنده باشید، گیرنده بوده اید؟ امروز این فرصت را دارید تا شرایط را به تعادل عادی خود بازگردانید. اکنون زمان آن است هر چه گرفته اید را پس دهید و جبران کنید. برای افرادی که همیشه در کنار شما بوده اند، باید هر کاری از دستان بر می آید انجام دهید. اگر دوست یا همکار شما در مشکلی گرفتار است، حتما برای کمک به او پیش قدم شوید. در مسایل عاطفی، بهتر است مهربانی خود را نثار فرد مورد علاقه خود کنید. به جای اینکه در خانه با هم تنها باشید، برای یک تفریح دسته جمعی با دوستان برنامه ریزی کنید. به این ترتیب هر دو شادی و هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد و رابطه تان نیز عمیق تر خواهد شد.

فال روزانه متولدین خرداد

چه کسی گفته است برای موفقیت باید «تجربه» زیادی داشته باشید؟ اینکه خود را به افکار خاص محدود کنید به هیچ عنوان برای شما خوب نیست. باید خلاقیت خود را توسعه دهید و از اینکه مورد نقد دیگران قرار بگیرید نیز هیچ هراسی نداشته باشید. خلاقیت های ذهنی امروز شما موجب می شوند تا پله های موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنید. این را بدانید در این دنیا با هر دستی بدهید با همان دست می گیرید. هر چه بیشتر به دیگران کمک کنید، کائنات نیز بیشتر برای شما خوب می خواهد. در مسایل عاطفی شاید بیشتر از هر زمان دیگر سردی و بی مهری را میان خود و معشوق حس کنید. این مساله بسیار موجب ناراحتی شما است و می خواهید در خانه در تنهایی های خود بمانید. اما بهتر است در جمع باشید. اما احساسات خود را کنترل کنید و سراغ انسان های نامناسب نروید.

فال روزانه متولدین تیر

آیا به مکان های دور سفر فکر می کنید. به ذهنتان اجازه پرواز و خیال پردازی بدهید. برای اینکه هیجان و موفقیتی که در سر دارید را امروز در زندگی عادی هم تجربه کنید، باید از منطقه آسایش و استراحت خود بیرون بیایید. به طور مثال، می توانید در سایت ها یا مجله ها به دنبال مقاصد گردشگری با قیمت های مناسب بگردید. یا می توانید در اجتماعات روانشناسی یا مسایل ماورالطبیعه شرکت کنید. ذهن شما امروز ایستایی ندارد و از این همه خلاقیت و فعال بودن آن درست استفاده کنید. امروز در مسایل عاشقانه عقل و احساس را با هم دارید. اگر با فرد جدیدی مواجه شدید از اینکه چیزی از او نمی دانید یا او را درست نمی شناسید، نترسید. شهامت داشته باشید و با هم در مورد خواسته ها و دیدگاه های خود حرف بزنید. شاید این پایه یک رابطه عمیق بشود. اگر متاهل هستید هم احتمالا در مورد مسایل ماورایی و فلسفی با شریکتان حرف خواهید زد.

فال روزانه متولدین مرداد

هنگامی که به دیگران نزدیک می شوید، رعایت کردن محدودیت ها و تعریف مرز میان خود بسیار دشوار است. این مساله امروز بیش از همیشه برایتان سخت می شود. اگر کسی به شما نزدیک شد و می خواست در مورد خود و خواسته هایش با شما درد و دل کند، با مهربانی و آرامش حرف هایش را بشنوید. اما این را نیز در نظر داشته باشید، باید در عین حال که اجتماعی و خوش خلق هستید، حواستان هم باشد که اطرافیان از شما سوءاستفاده نکنند. امروز سیگنال های خوبی از فرد موردعلاقه خود دریافت می کنید اما ارتباطات شما چندان شفاف نیستند. شاید لازم باشد برای آگاهی از واقعیت حس ها و رویدادها، با هم حرف بزنید و هر سوالی که در ذهن دارید را مطرح کنید. هر دو شما امروز آرامش و تعادل را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر دایم خودتان را سرزنش کنید و از همه چیز ناراضی باشید و از دیگران نیز دوری کنید، اطرافیان نمی توانند مهارت ها یا روحیات واقعی شما را تشخیص دهند. امروز توان بسیار خوبی برای برقراری ارتباط با انسان های جدید دارید. از این نعمت استفاده کنید. در مقابل غریبه ها گارد نگیرید و اجازه دهید انسان های جدید وارد زندگی شما شوند. آرام و صبور باشید تا به حس خوب شما به اطرافیان نیز منتقل شود. آرامش و هارمونی از جمله لازمه های خوب بودن هستند. اگر احساس می کنید بودن در کنار شریک عاطفیتان، بیشتر موجب ناراحتی شما می شود، بهتر است در خانه بمانید و یکدیگر را ملاقات نکنید. این کار باعث می شود تا این انرژی های منفی از بین بروند و از روزهای آینده در حالت طبیعی رابطه خود باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید بیشتر از هر وقت دیگری مراقب سلامتی خود باشید. باید غذاها و نوشیدنی های مقوی و سالم بخورید و ورزش های انرژی بخش همچون یوگا انجام دهید. باید بتوانید به خوبی انرژی های از دست رفته را دوباره به دست بیاورید. بهترین زمان برای ذخیره سازی در بانک کارما، امروز است؛ تا می توانید کارهای خوب انجام دهید تا در زمان لازم و مناسب، پاسخ خوبی ها و مهربانی های خود را دریافت کنید. از نظر احساسی بسیار ذهنتان مه آلود است و نمی توانید رویا و واقعیت را با یکدیگر تلفیق کنید. اگر در رابطه عاشقانه هستید، امروز نمی توانید همه چیز را به بهترین شکل سامان دهید. اگر مجرد هستید هم بهتر است در خانه بمانید و هوس دوست یابی به سرتان نزند. زیرا زمان مناسبی برای این امر نیست.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بهتر است زمان بگذارید و تفکرات عمیق داشته باشید. می توانید از رویاها و تفکرات خلاقانه خود برای انجام کارهای موردنظر بهره بگیرید. اگر کارهایی هستند که باید در فرصت کوتاه به انجام برسانید، خیلی خود را تحت فشار قرار ندهید. برای چند روز برنامه ریزی کنید و بدون استرس روی آنها کار کنید. امروز بیشتر روی مسایلی متمرکز باشید که به شما حس خوب و شادابی می دهند. امروز در کنار فرد موردعلاقه تان می توانید لحظه های بسیار خوبی داشته باشید. در هر حالتی با هم خوب هستید و این موجب شادی هر دوی شما است. در زمانی که در کنار هم هستید، ارتباط خود با دنیای پراسترس را قطع کنید و از آرامش موجود بهره بگیرید. اگر مجرد هستید، این فرصت را دارید تا با فرد مناسب هم صحبت شوید و یک ارتباط ارزشمند را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بیشتر زمان خود را به خانه و خانواده اختصاص می دهید. البته در این فضا در مورد هر مساله کوچک و بزرگی بحثی در میان است و احساس می کنید در دام یک تعهد سخت گرفتار شده اید. اما این را بدانید که اعضای خانواده و ریشه و نصب هر کسی موجب آرامش بی نهایت او هستند و می توانید عشق خالصانه را در میان آنها تجربه و لمس کنید. اگر در برابر آنها گارد گرفته اید و خود را جدا کرده اید، امروز فرصت خوبی برای جبران این اشتباه است. دوست دارید ارتباط عاشقانه خود را بهبود ببخشید، اما ذهنتان بسیار مشغول است. شاید بهتر باشد در مورد احساسات خود با یکدیگر حرف بزنید و در کمال آرامش و بدون هیچ هراسی، آنچه می خواهید و آنچه موجب ناراحتی شما است را بیان کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز ارتباط های اجتماعی بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. با حس های مهربانانه و لطیفی که امروز در قلب شما جاری است، می توانید رفتار بسیار خوبی با اطرافیان داشته باشید. حتی برای عشق ورزی و همدردی با اطرافیان نیز بسیار زمان خوبی است. می توانید به نهایت مهربانی، گوشی برای شنیدن درد و دل های دوست خود باشید. حتی می توانید به صورت داوطلبانه به دیگران کمک کنید. امروز از لحظه ای که از خواب بیدار می شوید کلی ایده در سر دارید که می خواهید یک روزه همه آنها را به انجام برسانید. اما فضا به آن اندازه که تصور می کنید باز نیست. مسایل نامفهومی در این میان وجود دارند که باید ابتدا تکلیف آنها را مشخص کنید. در مسایل احساسی اگر مجرد هستید، بهتر است به سراغ فرد جدید نروید و این کار را به روز دیگر موکول کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در حوزه مالی خبرهای خوبی می شنوید. می توانید سرمایه گذاری های موفقی هم داشته باشید. نتیجه همه سخت کوشی های شما امروز به دستتان می رسد و این برایتان بسیار ارزشمند است. از انرژی های خوبی که در هوا جاری است برای برنامه ریزی های صحیح استفاده کنید. ارتباط های اجتماعی خود را بیشتر کنید. لبخند و مهربانی را نیز فراموش نکنید که به موفقیت بیشتر شما در ارتباطات کمک می کنند. امروز احتمالا در یک محیط آموزشی یا کاری با فردی آشنا می شوید که همه جانبه برایتان جذاب و جالب است. اما پیش از هر اقدامی، بهتر است خوب در مورد احساسات خود فکر کنید. شتابزده رفتار نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز در مرکز توجه ها قرار دارید. انرژی ها به گونه ای هستند که رفتار و گفتار و ظاهر شما برای دیگران بسیار جذاب و جالب است. از این فرصت طلایی برای برقراری ارتباط های ارزشمند و مفید استفاده کنید. لبخند را فراموش نکنید. خودتان برای دوستی پیش قدم شوید. اگر کمکی از دستتان بر می آید، آن را دریغ نکنید و این کارها در آینده برای خودتان بسیار خوب خواهند بود و نتیجه مثبت آنها را در زندگی و کار خود دریافت خواهید کرد. در مسایل عاطفی، هر دو شما کمی در خود و افکار خودتان غرق هستید. شاید اینکه با هم تنها باشید ایده خوبی نباشد. توصیه می کنیم با دوستان برنامه ریزی کنید و بیرون بروید. یا با هم به سینما و تئاتر بروید تا بتوانید از انرژی اطرافیان کسب کنید و حال شما هم بهتر شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 306 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php