کد خبر : 140715 تاریخ انتشار : جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۴۲

فال روزانه امروز جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز به احساسات عمیق خود توجه بیشتری نشان دهید. به ویژه احساساتی که حتی از خودتان هم مخفی کرده اید. چیدمان ستاره ها امروز به گونه ای است که همه افکار قدیمی شما رو می آیند و یاد چیزهایی نخواهید …

فال روزانه امروز جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴فال روزانه امروز جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به احساسات عمیق خود توجه بیشتری نشان دهید. به ویژه احساساتی که حتی از خودتان هم مخفی کرده اید. چیدمان ستاره ها امروز به گونه ای است که همه افکار قدیمی شما رو می آیند و یاد چیزهایی نخواهید افتاد که مدت های طولانی است فراموش کرده اید. به طور مثال، مشکلاتی که در دوران کودکی داشته اید. یا غم از دست دادن عزیزان و … برای اینکه این افکار ادامه پیدا نکند، با یک مشاور صحبت کنید. حتی خودتان هم می توانید از عهده آنها بر بیایید. فقط کافی ست در دام این افکار گرفتار نشوید و با بخشش و حل و فصل آنها، این موضوعات را از ذهنتان بیرون کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز اگر دلتان از کسی پر است و می خواهید پشت سرش با دیگران حرف بزنید، لطفا اول فکر کنید و از خودتان بپرسید چرا باید پست سر او غیبت کنید؟ به جای این کارهای منفی، با دوستان قرار بگذایرد و بیرون بروید و از همه لحظه هایتان به شادی استفاده کنید. روی ارتباط های خود با دیگران بیشتر توجه داشته باشید. به این فکر کنید آیا حرف های شما برای دیگران مفید هستند؟ همیشه سعی کنید بهترین باشید تا دیگران جذب شما شوند. وقتی احترام و مهربانی به بقیه بدهید، همان ها را از آنها دریافت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

بیشتر مواقع به چه فکر می کنید؟ به دوستان، زندگی؟ مسایل مالی یا رویاهای بزرگ خود؟ امروز علاوه بر همه افکاری که دارید و خودتان هم از آنها آگاه هستید، مسایل تازه ای کشف خواهید کرد که در پس ذهنتان بوده اند و سال ها است که در حال خاک خوردن هستند. شاید بد نباشد کمی از خودتان بیرون بیایید و از دور خود و رفتارتان را نگاه کنید. روی مسایلی تمرکز کنید که روحیه اصلی و واقعی شما را نشان می دهند و بقیه مسایل را دور بریزید و از ذهنتان پاک کنید.

فال روزانه متولدین تیر

هرگز از چیزهایی که دل و ذهنتان به شما می گویند، بی تفاوت نباشید. برخی از افکار از اعماق ناخوادآگاه شما بیرون می آیند و می توانید بسیاری از خواسته هایی که خودتان هم نمی دانید را کشف و شاید برآورده کنید. بیشتر وقت ها از اینکه مورد قضاوت اطرافیان باشید شما را از انجام خیلی از کارها باز می دارد. اما بی خیال مردم و حرف های آنها. تا ابد که نمی توانید نقاب به چهره بزنید و طبق خواسته اطرافیان زندگی کنید. خودتان باشید و به خود، خواسته ها و نیازهای درونی خود توجه بیشتر نشان دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به هیچ عنوان نمی توانید احساسات عمیق، افکار مخفی و روحیه اصلی خود را از دیگران مخفی کنید. حتی گاهی خودتان را هم گول می زنید و نیازهای درونی خود را نادیده می گیرید. اما خوشبختانه امروز این شهامت را دارید تا با خود صادق باشید و به ناخوادآگاهتان اجازه خودنمایی بدهید. بدون شک دچار تضاد خواهید شد. اما تا زمانی که به افکار و احساسات مخفی خود اجازه بروز ندهید، فرصتی برای خلاقیت و پیشرفت هم نخواهید داشت. خودتان را کشف کنید و به حرف دیگران هم اهمیت ندهید.

فال روزانه متولدین شهریور

گفته می شود انسان ها را از ۵ دوست صمیمی که دارند و بیشتر وقت خود را با آنها می گذراند، می توان شناخت. به همین دلیل، توصیه می کنیم امروز همه دوستان خود را مورد بررسی قرار دهید و افراد ی که واقعا به شما و روحیه و افکارتان ربطی ندارند را از زندگی خود حذف کنید. اطراف خود را با انسان هایی پر کنید که الهام بخش و مفید هستند و با دیدگاه های مثبت و کاربردی در زندگی شما تحولات مثبت ایجاد می کنند. امروز به ندای قلب خود ایمان داشته باشید. مطمئن باشید در این مسیر قلبتان درست ترین انتخاب ها را خواهد داشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز برای یک روند متفاوت خود را آماده کنید. در ارتباط ها تغییراتی ایجاد خواهد شد. احتمالا لحظه های زیادی از امروز دهانتان باز است و از دیدن برخی مسایل تعجب خواهید کرد. یا شاید مسایل جالب و جدیدی کشف کیند. حتی ناخوادآگاهتان نیز امروز پررنگ تر از همیشه خواهد بود و احساساتی که تصور می کرده اید از بین رفته اند، دوباره نمایان خواهند شد. یک روز عجیب اما جالب در پیش دارید. به احساسات قلبی خود ایمان داشته باشید و به حرف آنها گوش کنید.

فال روزانه متولدین آبان

از اینکه رویاهای بزرگی در سر داشته باشید، نترسید. امروز دیدگاه های تازه ای به زندگی خواهید داشت. بعلاوه، شهامت و توان این را نیز پیدا می کنید که به اعماق افکار و خواسته های فلبی خود سفر کنید و با «من» واقعی خودتان بیشتر آشنا شوید. شما این فرصت را دارید تا در برخی از ارتباط ها و دوستی ها تجدیدنظر کنید. امروز به دیگران و نظراتشان اصلا کاری نداشته باشید و فقط به خود فکر کنید. خیلی راحت می توانید افکار منفی و حس های ناراحت کننده را از ذهن و قلب خود دور کنید.

فال روزانه متولدین آذر

اگر در اعتماد کدن به دیگران یا حتی احساسات خود مشکل دارید، امروز زمان مناسبی برای روبه رو شدن با آن است. با خودتان خلوت و به اعماق ذهن خود سفر کنید. باید خواسته های درونی و افکاری که در ته ذهنتان در حال خاک خوردن هستند را بیرون بکشید و ببینید ریشه و دلیل آنها چیست. اگر فردی در زندگی شما هست که بدتان می آید و دایم در برابر او گارد دارید، امروز بهترین زمان برای کشف دلیلش است. با کشف احساسات واقعی راهکاری های مناسب هم برای آنها خواهید یافت.

فال روزانه متولدین دی

اگر نمی توانید تصمیمات درست در زندگی بگیرید شاید دلیل آن پچیده تر از آن چیزی باشد که تصور می کنید. آیا از این می ترسید که تصمیم نادرست بگیرید و بیشتر سرخورده شوید؟ نترسید. تا زمانی که شهامت خطا کردن نداشته باشید، پیشرفتی هم نخواهید کرد. ریسک پذیری خود را بیشتر کنید. به ندای قلب خود گوش کنید. باید افکار خود را بیرون بریزید و بهترین ها را از میان آنها انتخاب کنید. وقتی به ناخودآگاهتان سفر کنید، مسایل زیادی را کشف خواهید کرد و راه های مناسب تری برای آینده می توانید برای خود ترسیم کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

این را به یاد داشته باشید بسیاری از مشکلات شما در نتیجه نادیده گرفتن خواسته های درونی است. شما با نادیده گرفتن خودتان و پوشاندن افکار واقعیتان، بزرگ ترین ظلم را در حق خود انجام می دهید. امروز این شهامت را داشته باشید که نقاب از چهره بردارید و همان کسی باشید که دوست دارید. افکار و قضاوت مردم نباید مسیر اصلی زندگی شما را تغییر دهد. انسان های بزرگ به خاطر یافتن «من» واقعی خودشان موفق و پیروز هستند. وقتی به خودتان اجازه بروز دهید، در همه بخش های زندگی موفق خواهید بود و احساسات سالم تر و مثبت تری هم خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اسفند

وقتی همانند یک کودک با خودتان صادق باشید، همه چیز خوب خواهد شد. منظور این است که به ناخودآگاه خود اجازه حرف زدن بدهید. بگذارید خواسته های درونی شما بیرون بیایند و به دنبال چیزهایی باشد که قلبتان می خواهد. وقتی با خود خلوت کنید، مسایل تازه ای کشف خواهید کرد که شاید تاکنون از آنها بی خبر بوده اید. زندگی بسیار زیباتر از آن چیزی که در حال حاضر تصور می کنید. فقط کافی است که اراده کنید تا منفی ها را از زندگی و ذهن خود حذف کنید. نخستین قدم، حذف افراد و دوستانی است که زندگی را برایتان تلخ کرده اند.

فال روزانه امروز جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 187 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php