کد خبر : 27636 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۹:۲۴

شکیرا در تلویزیون ایران! + عکس

هنگامی که جرارد پیکه بازیکن تیم اسپانیا پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تلویزیون شادی تماشاگران زن را بلافاصله نشان داد. نکته جالب اما آنجا بود که این تماشاگر شاد وخوشحال کسی نبود جز شکیرا، خواننده محبوب لاتین. در بازی شب گذشته دو تیم اسپانیا و ایتالیا که به …

شکیرا در تلویزیون ایران! + عکس
هنگامی که جرارد پیکه بازیکن تیم اسپانیا پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تلویزیون شادی تماشاگران زن را بلافاصله نشان داد. نکته جالب اما آنجا بود که این تماشاگر شاد وخوشحال کسی نبود جز شکیرا، خواننده محبوب لاتین.

در بازی شب گذشته دو تیم اسپانیا و ایتالیا که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شد هنگامی که جرارد پیکه بازیکن تیم اسپانیا پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تلویزیون برخلاف رسم معمول شادی تماشاگران زن را بلافاصله نشان داد. نکته جالب اما آنجا بود که این تماشاگر شاد وخوشحال کسی نبود جز شکیرا، خواننده محبوب لاتین.

شکیرا در تلویزیون ایران! + عکس

نکته جالب دیگر در پخش برنامه‌های ورزشی تلویزیون این است دیشب نیز در جریان پخش مستقیم بازی والیبال ایران و ایتالیا در کشور ایتالیا، صدا و سیما بیشتر تصاویر مربوط به شادی خانم‌های بی‌حجاب ایرانی و طرفداران بهت‌زده ایتالیا را در ورزشگاه نشان می‌داد؛ اقدامی که کمتر سابقه آن را در این سال‌ها در ذهن داریم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز بازدید 474 بار
دیدگاهتان را بنویسید

احمد در تاریخ 13 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

روحانی دوازده ساله شی (هشت سال کمه کم کم باید دوازده سال رئیس باشی!!)

reza در تاریخ 13 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

روحانی مچکریم

شیما در تاریخ 13 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

ای ول دنیا داره خوب میشه اگه خدا بخواد

css.php