کد خبر : 166199 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

زیباترین مدل لباس زنانه تابستانی

طرح و مدلی که به عنوان مد فصل یا مد روز شناخته می‌شود یک ویژگی قابل تقدیر برای مصرف‌کننده دارد؛ فراگیری و سهولت دسترسی. مهم نیست به کدام پاساژ یا مرکز خرید می‌روید، مهم نیست به فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای دسترسی دارید یا نه چون این مدل‌ها را هر جایی …

طرح و مدلی که به عنوان مد فصل یا مد روز شناخته می‌شود یک ویژگی قابل تقدیر برای مصرف‌کننده دارد؛ فراگیری و سهولت دسترسی.

مهم نیست به کدام پاساژ یا مرکز خرید می‌روید، مهم نیست به فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای دسترسی دارید یا نه چون این مدل‌ها را هر جایی و تقریبا در هر فروشگاهی می‌توانید پیدا کنید. برندهای شناخته شده‌ای مثل زارا و مانگو تا فروشگاه‌های کوچک محلی می‌توانند این مدل بلوز را در اختیار شما قرار دهند؛ فقط باید بدانید در میان مدل‌های تابستان امسال کدام برازنده اندام شماست.

دولایه‌ها

  زیباترین مدل لباس زنانه تابستانی

این بلوزها از جنس حریر لطیفی هستند و دو لایه بودن آنها گرمای زیادی ایجاد نمی‌کند

بلوز یا تاپی را که از قرار گرفتن دو لایه پارچه روی هم درست شده‌، در مدل‌های تابستان امسال زیاد خواهید دید. این بلوزها از جنس حریر لطیفی هستند و دو لایه بودن آنها گرمای زیادی ایجاد نمی‌کند. اگر بازوهای ظریفی دارید، تاپ این مدل را برای ‌مهمانی‌های عصر و دورهمی‌های زنانه انتخاب کنید اما اگر بازو یا بالاتنه درشتی دارید، چنین بلوزی را انتخاب کنید چون پوشاندن بازو و شانه، به ظریف نشان دادن آن کمک می‌کند.

بلوزهای قد کشیده

  زیباترین مدل لباس زنانه تابستانی

این بلوزها را با شلوارهای تنگ و کفش پاشنه بلند یا لژدار برای ست کردن استفاده کنید

شاید در نگاه اول فکر کنید که با یک پیراهن بلند مواجهید اما بلوزهایی که پیش یا پس بلند دارند، بخشی از مد فصل هستند ولی پوشیدن آنها را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که پاهایی کشیده دارند. اگر چنین بلوزی را خریدید، یادتان باشد که از شلوارهای تنگ و کفش پاشنه بلند یا لژدار برای کامل کردن ست خودتان استفاده کنید تا بلوز خاص شما، زیبایی خودش را نشان دهد.

بازگشت یقه‌ها

  زیباترین مدل لباس زنانه تابستانی

برای شرکت در مهمانی های رسمی از تاپی با این مدل یقه استفاده کنید

برای تابستان امسال، این مدل یقه‌ها به بازار برگشته‌اند. اگر برای شرکت در یک ‌مهمانی، احتیاج به لباس رسمی‌تر دارید، سراغ این مدل بلوز تاپ بروید. هم ترکیب رنگ سفید و مشکی و هم داشتن یقه باعث می‌شود رسمی‌تر به نظر برسید. این مدل تاپ به دلیل چند چین ‌ریزی که در بالا دارد، برای اندام‌های مختلف مناسب است.

سلام به خانم هاویشام

  زیباترین مدل لباس زنانه تابستانی

این مدل بلوز با پارچه‌های گیپور و طرح‌های درشت، با شلوار راستا، ستی فاخر می شود

این مدل پارچه‌های گیپور با طرح‌های درشت، نسل جوان را یاد خانم هاویشام می‌اندازد؛ پارچه‌ای که حالا بخشی از مد است و اگر دنبال طرحی شیک برای ‌مهمانی‌های مختلف می‌گردید، باید به یکی از این بلوزهای گیپور فکر کنید. اگر اضافه وزن دارید، زیر این بلوز، تاپ کشی و محکم تن کنید تا شما را خوش‌اندام‌تر نشان دهد. این بلوز در کنار یک شلوار راستا، ستی فاخر به شما می‌دهد.

راحتی تمام عیار

  زیباترین مدل لباس زنانه تابستانی

این مدل از بلوزهای شومیز در تابستان بسیار راحت و پرکاربرد می باشد

به طور کلی بلوزهای شومیز بخشی از مد این فصل هستند. نمونه‌های اسپرت‌تری که از شومیز الهام گرفته‌اند هم در فروشگاه‌ها موجودند که پیشنهاد می‌کنم در خریدشان شک نکنید چون لباسی راحت و پرکاربرد محسوب می‌شوند. نقشدار بودن پارچه لباس بخشی از مد امسال است. وجود نقش همرنگ در داخل پارچه باعث می‌شود مانند نمونه‌های طرحدار باعث چاق نشان دادن فرد نشود.

کیمونویی‌ها

  زیباترین مدل لباس زنانه تابستانی

راز زیبایی بلوز کیمونویی در این است که آزاد و بافاصله از بدن بایستد

بخشی دیگر از مد تابستان امسال، بلوزهای کیمونویی هستند؛ یعنی بلوزهایی که آستین گشاد سر خود دارند. این نمونه‌ها برای افراد مختلف در هر سنی و هر فرم اندامی مناسبند اما به شرط آنکه در سایز درست خریداری کنید. بلوزها برشی آزاد در بالاتنه و آستین دارند و ممکن است سایز ۳۶ آن برای فردی با سایز ۳۸ اندازه باشد اما راز زیبایی بلوز کیمونویی در این است که آزاد و بافاصله از بدن بایستد.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : لباس و مد ، مدل لباس زنانه بازدید 371 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php