کد خبر : 158770 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۷:۰۵

راهنمای انتخاب عطر های منحصر به فرد در شب عروسی

انتخاب و خرید عطر مناسب برای مراسم عروسی از جمله خریدهای مهم نو عروس هایی ست که می خواهند عطری منحصر به فرد و ویژه در شب عروسی شان داشته باشند . نوعروس هایی که می خواهند لذت خاطره حضورشان در شب عروسی را برای خود و دیگران جاویدان کنند …

انتخاب و خرید عطر مناسب برای مراسم عروسی از جمله خریدهای مهم نو عروس هایی ست که می خواهند عطری منحصر به فرد و ویژه در شب عروسی شان داشته باشند . نوعروس هایی که می خواهند لذت خاطره حضورشان در شب عروسی را برای خود و دیگران جاویدان کنند می توانند با این مطلب از سایت میهن فال همراه باشند تا راهنمای انتخاب عطر های منحصر به فرد در شب عروسی شان را بیابند و شبی خاطره انگیز را سپری کنند.

راهنمای انتخاب عطر های منحصر به فرد در شب عروسی

عطر هم مانند لباس و کفش و کیف و … نشانه شخصیت و منش و امضای شماست و قرار است عطر شما تا سالیان بعد یاد آور حضور پررنگ شما در شب بزرگ زندگیتان باشد. برای همین تصمیم گیری و انتخاب و خرید عطرمناسب برای مراسم عروسی کار آسانی نیست. ما برای ماندگار کردن حضور شما در خاطرات دیگران پیشنهادهای ویژه ای داریم .به فصل برگزاری مراسم عروسیتان توجه کنید.

جشن عروسی شما قرار است در زمستان برگزار شود یا در تابستان؟ عموما عطرهایی که سردند و حاوی عصاره مرکبات و گل ها هستند برای فصل های گرم سال و عطرهای گرم و تند و جنگلی برای فصول سرد سال مناسب ترند.

ازعطرهای روغنی استفاده کنید.

عطرهایی که درصد کمتری الکل داشته باشند ماندگاری طولانی تری دارند و نیاز به تجدید اسپری آن ها روی بدن کمتر است. Perfume ها به دلیل داشتن الکل کمتر ماندگاری طولانی تری دارند و بیشتر از انواع اسپری ها و ادلکلن ها و دئودورانت ها برای شب عروسی شما مناسبند.

قبل از خرید کامل شیشه عطر، نمونه کوچک تر آن را امتحان کنید.

می توانید از فروشگاه های اینترنتی فروش عطر ، عطرهای منحصر به فرد و نایاب متناسب با شخصیت خود را پیدا کنید و حجم کوچک تری از ان ها را تهیه و استفاده کنید. حتی می توانید سری به عطر فروشی ها بزنید و اندکی از عطر انتخابی خود را روی بدن خود اسپری کنید تا هم از ماندگاری آن و هم از کیفیت بوی ان مطمئن شوید.

برای ماندگاری بیشتر عطر، آن را روی نقاط بدن خود که نبض دارند اسپری کنید.

نقاط نبض داری مثل داخل مچ دست، پشت لاله گوش ، گردن ، پشت زانوها و… . عطر را در فاصله ۱۵ سانتیمتری هرکدام از نقاط نبض دار بدن خود قرار داده و بعد آن را اسپری کنید. بعد از اسپری عطر به روی نبض دست، هرگز دست ها را به هم نمالید.

اگر می خواهید فقط اندک بوی ملایمی داشته باشید به جای عطر، از لوسیون های بدن یا عطر مو استفاده کنید.

اگر مراسم عروسی شما در فصول گرم سال برگزار می شود و به دنبال عطری با رایحه طولانی و خنک و اطمینان بخش و هستید ، Miss Dior Cherie پیشنهاد اول ماست. محصولی که با رایحه دلپذیرش حضورتان را در جاودانه می کند. رایحه آن ترکیبی لوکس و فوق العاده ماندگار آمیزه ای از توت های وحشی، نارنگی سبز و… میباشد.

اگربه دنبال رایحه ای کلاسیک ، روشن ، شاداب هستید پیشنهاد ماChance by Chanel است . عطر ملایم لیمو آن تازگی و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد.هنگام استعمال این عطر ، موجی از طراوت و شادابی بی حد و حصر به همراه عطر گلها ، با یکدیگر طلاقی پیدا می کنند و این موج با ترکیبی تند استمرار می یابد . Chance همچون طوفان ، دریچه ای به سوی ماجراجویی و دنیای ناشناخته می گشاید.

اگر به دنبال عطری با رایحه گل زنبق و گل مریم هستید و می خواهید از طولانی و ماندگار بودن بوی آن اطمینان حاصل کنید پیشنهاد ما Sensous از برند Estee Lauderست .رایحه آن سنگین و طولانی و از گروه بوهای شرقی کاج و گل رز تشکیل شده است.

پیشنهاد دیگر ما برای عطر روز عروسیتان عطر کلاسیک است . اگر عروس کلاسیکی هستید و مدل های کلاسیک را می پسندید از رایحه Chanel No. 5 استفاده کنید. رایحه آن گرم و شیرین می باشد. رایحه اولیه آن از ترنج – لیمو – بهار نارنج تشکیل شده است. رایحه میانی آن عنبیه – ریشه زنبق زرد – گل یاس – سوسن – گل رز و رایحه پایه آن از عنبر – چوب صندل – نعناع هندی – مشک – چرم – وانیل تشکیل گشته است .

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، عطر بازدید 379 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php