کد خبر : 158758 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۳

ده روش ویژه برای جذاب تر شدن

همه انسان ها زیبایی و جذابیت را دوست دارند و همیشه بدنبال زیباتر و جذاب تر شدن هستند ، نیازی نیست که همیشه آرایش کنید تا جذاب به نظر برسید می توانید با بکار گیری روش هایی ساده براحتی خود را جذاب و زیبا کنید . اگر با این مقاله …

همه انسان ها زیبایی و جذابیت را دوست دارند و همیشه بدنبال زیباتر و جذاب تر شدن هستند ، نیازی نیست که همیشه آرایش کنید تا جذاب به نظر برسید می توانید با بکار گیری روش هایی ساده براحتی خود را جذاب و زیبا کنید . اگر با این مقاله از سایت میهن فال همراه باشید می توانید با ده روش ویژه برای جذاب تر شدن آشنا شوید.

روش های جادویی برای جذاب تر شدن :

ده روش ویژه برای جذاب تر شدن

لبخند : لبخند زدن را فراموش نکنید زیرا باعث جذابیت شما می شود ، سعی کنید همیشه لبخند روی لب هایتان باشد.

موی صورت : همیشه صورت خود را تمیز اصلاح کنید ، خانم ها باید موی صورت و ابروهایشان همیشه تمیز باشد و آقایان حتما هر روز ریش هایشان را اصلاح کنند.

مرتب نگه داشتن موها : همیشه موهایتان را حالت دهید و مرتب کنید و سعی کنید بیشتر موهایتان را مدل رو به بالا درست کنید موها بیشترین تاثیر را در جذابیت دارند.

لباس اندازه و فیت : حتما لباسی بپوشید که کاملا اندازه ی تن شما باشد نه تنگ تر و گشاد تر ، لباسی که اندازه باشد شما را بسیار شیک و جذاب می کند.

تماس چشمی مناسب : اگر هنگام صحبت کردن با کسی تماس چشمی مناسبی داشته باشید و فقط زمین یا اطرافتان را نگاه نکنید جذاب تر خواهید شد.

با اعتماد به نفس قدم زدن : هنگام قدم زدن سر خود را بالا نگه دارید و با اعتماد به نفس قدم بزنید در این صورت جذاب تر خواهید شد.
خوش بو باشید : حتما باید بدن و لباس و دهان خود را خوش بو کنید از اسپری و عطرها و خمیر دندان های خوب استفاده کنید تا خوش بو و جذاب باشید.

آرام باشید : سعی کنید جزو افرادی باشید که آرام هستند و اهل آرامش و ازعصبی بودن دوری کنید انسان های آرام بسیار جذاب ترو دوست داشتنی هستند.

بخندید و بخندانید : سعی کنید تا می توانید بخندید و دیگران را نیز بخندانید زیرا افراد شاد نگاه های جذاب تری دارند.
نحوه ی صحبت کردن : سعی نکنید زیاد تند صحبت کنید اگر می خواهید جذاب تر باشید سعی کنید کمی آرام تر و متین تر صحبت کنید.

سواال بپرسید : در طول صحبت کردن فقط گوش نکنید ، سعی کنید شما هم از طرف مقابل خود چیزی بپرسید فقط گوش کردن و ساکت بودن از جذابیت شما می کاهد .

لباس های رنگارنگ : سعی کنید برای جذاب تر شدن از لباس های رنگارنگ و رنگ های روشن استفاده کنید لباس های رنگ روشن شما را جذاب تر خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش بازدید 516 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php