کد خبر : 117805 تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

در این ساعت هرگز ایمیل نخوانید!

در این ساعت هرگز ایمیل نخوانید! کار‌شناسان هشدار می‌دهند انجام کارهای اداری در برخی از ساعات روز می‌تواند بشدت بر روی سلامت افراد اثر مخرب داشته باشد. به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، کار‌شناسان انجام کارهای اداری مانند چک کردن ایمیل ها را بعد از اتمام ساعات …

در این ساعت هرگز ایمیل نخوانید!

در این ساعت هرگز ایمیل نخوانید!

کار‌شناسان هشدار می‌دهند انجام کارهای اداری در برخی از ساعات روز می‌تواند بشدت بر روی سلامت افراد اثر مخرب داشته باشد.

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، کار‌شناسان انجام کارهای اداری مانند چک کردن ایمیل ها را بعد از اتمام ساعات کاری و در منزل برای سلامتی بدن بسیار مضر می‌دانند.

گفتنی است، کار‌شناسان اعتقاد دارند انجام کارهای اداری که هم اکنون با استفاده از انواع تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و همینطور رایانه‌های شخصی امکان پذیر است می‌تواند سبب ابتلای افراد به بیماری‌هایی مانند سردرد، سرگیجه، بالارفتن فشارخون، اضطراب و مشکلات معده شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، کار‌شناسان اعتقاد دارند کارکردن در شب وبویژه کار با وسایل هوشمند الکترونیکی مانند تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند می‌تواند سبب ابتلای فرد به انوع بیماری هاشود.

کار‌شناسان آلمانی این نتایج را با بررسی برروی بیش از ۵۷ هزار کارمند که در خانه علاوه بر محیط کار به فعالیت مشغول بودند بدست آورده‌اند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 358 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php