کد خبر : 14997 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹

خرم سلطان زنده است!

خبر مرگ خرم سلطان در رسانه های فارسی، دروغ اول آوریل مطبوعات ترکیه بود “مریم اوزرلی”، بازیگر نقش “خرم سلطان” در سریال بسیار پر طرفدار “محتشم یوزییل” که در ایران، با نام سریال “حریم سلطان” از کانالهای فارسی زبان پخش می شود و تقریبا یکی از پربیننده ترین سریالهای تاریخ …

خرم سلطان زنده است!

خبر مرگ خرم سلطان در رسانه های فارسی، دروغ اول آوریل مطبوعات ترکیه بود

“مریم اوزرلی”، بازیگر نقش “خرم سلطان” در سریال بسیار پر طرفدار “محتشم یوزییل” که در ایران، با نام سریال “حریم سلطان” از کانالهای فارسی زبان پخش می شود و تقریبا یکی از پربیننده ترین سریالهای تاریخ این کشور محسوب میگردد، در صحت و سلامت کامل به سر میبرد.
در واقع از هفته پیش شایعاتی در خصوص مرگ این ستاره سینمای ترک در رسانه های فارسی زبان منتشر شده که به هیچ وجه صحت ندارد. این رسانه ها با انتشار خبری مبنی بر تصادف شدید رانندگی خرم سلطان مدعی شدند که خانم مریم اوزرلی به همراه نامزدش آقای “جان آتش” به شدت مصدوم شده اند و در وضعیت وخیمی به سر میبرند. حال اینکه خبر مربوط به این تصادف، صرفا دروغ اول آوریل ترکیه و به روایتی دروغ سیزده ایران بوده است.

خاطر نشان میشود که خرم سلطان و نامزدش، همان روز در رستورانی در حال صرف صبحانه، مشاهده شده اند و روز بسیار خوبی را سپری کرده اند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 469 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php