کد خبر : 156163 تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

حضور یک مدل در برنامه ماه عسل

خبرآنلاین: هرچقدر بر «ماه عسل» نقد داشته و نسبت به میهمانانش انتقاد داشته باشیم دلیل نمی‌شود به حریم شخصی میهمانانش احترام نگذاریم. حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به اندازه کافی موضوع حساسی هست، اما وقتی الهام عرب مدلینگ لباس عروس، جلوی احسان علیخانی نشست …

خبرآنلاین: هرچقدر بر «ماه عسل» نقد داشته و نسبت به میهمانانش انتقاد داشته باشیم دلیل نمی‌شود به حریم شخصی میهمانانش احترام نگذاریم.

حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به اندازه کافی موضوع حساسی هست، اما وقتی الهام عرب مدلینگ لباس عروس، جلوی احسان علیخانی نشست تا درباره شغلش به عنوان پزر صحبت کند، حاشیه‌ها دوباره به سمت برنامه ماه عسل هجوم آوردند.

حضور یک مدل در برنامه ماه عسل

حضور یک مدل در برنامه ماه عسل

مخاطبانی که این برنامه را دیدند بعد از پایان برنامه وقتی به سراغ صفحات شخصی الهام عرب رفتند با صفحاتی قفل شده روبرو شدند. او بعد از حضور در این برنامه، به سرعت تمامی عکس‌های خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد ولی با این حال آن دست‌های پنهان همیشگی به کار افتادند تا عکس‌های او را حالا همه جا پخش کنند.

همان دست‌های پنهانی که ناگهان تصمیم می‌گیرند به صفحات اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران حمله کنند، یا عکس‌ها و فیلم‌هایی از آدم‌های مشهور و گمنام را بدون رضایت شخصی‌شان در اینترنت بازنشر دهند.

حالا الهام عرب سوژه روز شده است. کسی که عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و چهره‌اش با دستکش و هدبند مدام در کنار عکس‌های صفحات شخصی‌اش قرار می‌گیرد تا باز هم «ماه عسل» به واسطه حاشیه‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

واقعا حاشیه‌ها دست از سر احسان علیخانی برنمی‌دارند یا او خود به دنبال حاشیه است؟

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، تصویر روز بازدید 343 بار
دیدگاهتان را بنویسید

Kahroba0711 در تاریخ 13 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

خوب اینا که این همه ادعا دارن چرا میان که همچین کسیو به برنامه دعوت میکنن که خودش عکسهای نیمه برهنه شو تو اینترنت در معرض دید عموم قرار داده؟
یه باره مهلقا جابریو دعوت میکردن دیگه :))
چه با حجابم اومده بود نشسته بود خخخ
یکی ندونه فکر میکنه ایشون با روبنده مدل عروس میشنو عکس میگیرنو پخش میکنن

css.php