کد خبر : 225324 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

بازیگر معروف هالیوودی که میخواهد با مشت به صورت ترامپ بکوبد

میهن فال:رابرت دنیرو، بازیگر معروف هالیوود در توییتر خود نوشت: «دلم می‌خواهد با مشت بکوبم توی صورت ترامپ». جمله‌ای که شاید شنیدنش سال گذشته یا تا همین چند ماه پیش از کسی مثل او ممکن بود عجیب به نظر برسد. اما با نگاهی به واکنش‌های دیگر بازیگران و افراد معروف …

میهن فال:رابرت دنیرو، بازیگر معروف هالیوود در توییتر خود نوشت: «دلم می‌خواهد با مشت بکوبم توی صورت ترامپ».

بازیگر معروف هالیوودی که میخواهد با مشت به صورت ترامپ بکوبد

جمله‌ای که شاید شنیدنش سال گذشته یا تا همین چند ماه پیش از کسی مثل او ممکن بود عجیب به نظر برسد. اما با نگاهی به واکنش‌های دیگر بازیگران و افراد معروف جامعه ایالات متحده روشن می‌شود که واکنش دنیرو در نوع خود نه تنها عجیب نیست بلکه یکی از دیرترین واکنش‌هاست.

یورونیوز گزارش داد: چندی پیش کارزار تبلیغاتی تعدادی از بازیگران معروف هالیوود به نام «نجات روزگار» (Save the day) با تهیه و پخش ویدئویی که به شکلی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی دیده شد به مقابله با انتخاب شدن ترامپ برخاست.

چهره‌های معروف بسیاری نظیر رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسن، مارک رافالو، جیمز فرانکو، جولین مور و بسیاری دیگر در این ویدئوی کوتاه از مردم می خواهند برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند و رأی بدهند.

سیاهه نام‌های سرشناسی که از مخالف ترامپ هستند پرشمار است اما باید گفت در مقابل این گروه که بیشتر شبیه ابرقهرمانان فیلم‌هایی نظیر «انتقام‌جویان» و «لیگ عدالت» هستند، کسان دیگری صف کشیده‌اند.

گرچه افراد سرشناسی که از کارزار ترامپ طرفداری کرده‌اند عموما معروفیت گروه مخالف را ندارند اما در میان آنها هم چهره‌های سرشناسی نظیر کلینت ایستوود، جان وویت، استیون بالدوین، مایک تایسون (قهرمان مشت زنی سنگین وزن)، چارلی شین و هولک

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 763 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php