کد خبر : 266458 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

اعلام مشخصات کامل گوشی ال جی ولوت

اعلام مشخصات کامل گوشی ال جی ولوت مشخصات گوشی ولوت که یکی از تازه ترین گوشی های پرچمدار شرکت ال جی محسوب می شود، اعلام شده است. این در حالی است که این گوشی دو هفته دیگر به بازار می آید. به گزارش میهن فال به نقل از مهر، به …

اعلام مشخصات کامل گوشی ال جی ولوت

اعلام مشخصات کامل گوشی ال جی ولوت

مشخصات گوشی ولوت که یکی از تازه ترین گوشی های پرچمدار شرکت ال جی محسوب می شود، اعلام شده است. این در حالی است که این گوشی دو هفته دیگر به بازار می آید.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا موجب شده تا ال جی ترجیح دهد بخش زیادی از معرفی گوشی خود را از طریق اینترنت انجام دهد و به پیامدهای مثبت معرفی آن در یک مراسم رسمی حضوری در کره جنوبی چندان دل نبندد.

از جمله ویژگی های این گوشی می توان به نمایشگر بزرگ و فراگیر، دوربین سه گانه در پشت و پردازنده جدید نسل پنجم اسنپ دراگون 765 اشاره کرد. نسبت بصری نمایشگر 6.8 اینچی این گوشی 20.5 به 9 است.

اعلام مشخصات کامل گوشی ال جی ولوت

دوربین اصلی گوشی یادشده 48 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین عریض 8 مگاپیکسلی در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی برای تصویربرداری عمقی آن را تکمیل می کنند. البته در این گوشی از دوربین تله فوتو خبری نیست.

برای این گوشی یک باتری 4300 میلی آمپری هم در نظر گرفته شده است و یک قلم هوشمند هم همراه با آن عرضه می شود که البته برای خرید این قلم باید یک رقم جداگانه پرداخت شود. ال جی هنوز مقدار رم و حافظه داخلی این گوشی را اعلام نکرده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار تکنولوژی ، مجله خبری بازدید 451 بار
برچسب ها : ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php